CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Utilitats > Formularis > Sol·licitud d'espai per posar parada - Sant Jordi 2025

Sol·licitud d'espai per posar parada - Sant Jordi 2025

Concessió d'espais per a parades de venda de llibres i roses, i de divulgació cultural i social d'entitats sense ànim de lucre

Termini d’inscripció: Fins al 6 d'abril a les 23 h

És obligatori emplenar els camps marcats amb un asterisc (*).

DADES IDENTIFICATIVES
Nom i cognoms de la persona responsable *
DNI o NIE *
Telèfon de contacte de la persona responsable *
Entitat o empresa *
NIF

ATENCIÓ: Si el vostre NIF comença per J, U o V, el formulari podria indicar que no és vàlid. Si fos el cas, deixeu el camp en blanc per tramitar la sol·licitud.

Escriu-lo sense punts ni guions.
Adreça física de l'entitat o empresa *
Correu electrònic *
Tipus de sol·licitant *
Si heu triat "Altres", indiqueu, quin.
DATES / HORARI
Establiment de parada, el dimecres 23 d'abril a la plaça de Pau Picasso *
Si heu marcat l'opció "Un altre horari", indiqueu-lo
Establiment de parada davant del comerç propi *

Cal que la persona sol·licitant tingui establiment propi de floristeria o llibreria. La parada no podrà obstaculitzar el pas de vianants per la vorera.

Si heu marcat l'opció "Un altre dia proper a la data", indiqueu quin dia serà
OBJECTIU DE L'ESTABLIMENT
La parada es dedicarà a: *
Si heu clicat l'opció "Venda d’altres productes per autofinançament de l’entitat", indiqueu quins.
PREVISIÓ APROXIMADA DE SUPERFÍCIE NECESSÀRIA

L’adjudicació de la superfície de cada parada serà proporcional a les necessitats de cada sol·licitant, sempre que hi hagi prou espai.

Amplada frontal (en metres) *
Profunditat (en metres) *
MATERIAL QUE SE SOL·LICITA A L’AJUNTAMENT

L’Ajuntament podrà proporcionar material propi (taules, cadires, carpes i metres de tela de senyera) per muntar les parades, segons disponibilitat i atenent les peticions per ordre d’arribada.

Si teniu carpa/es pròpia/es us agrairem que en feu ús per tal de garantir que no fem curt i que totes les entitats disposin almenys d’1 carpa

Número de taules (plegables de PVC, mida 1.80x80 cm) *
Número de cadires *
Número de carpes (3x3 m) amb els seus pesos *
Senyera de roba per exhibir com a faldó de la taula? *
Si cal accés a punt de llum (no garantit), quins aparells es connectaran i W de potència necessària

Si es confirmés l’accés, caldria dur allargament (amb els metres de cable necessaris i sense desperfectes) i extintor propis.

Descripció dels residus que es preveuen generar *
ALTRES

Altres observacions a tenir en compte

DOCUMENTACIÓ

Tot seguit, caldrà que envieu la següent documentació al correu (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

  • Contracte de l’assegurança de responsabilitat civil vigent de l’entitat o l’empresa.
  • Rebut de l’assegurança de responsabilitat civil vigent.

En cas que vulgueu vendre llibres o roses i sigueu professionals del sector:

  • Imprès 036 que demostra que, efectivament, esteu donats/des d’alta per aquesta activitat econòmica.

En cas que vulgueu vendre roses i no sigueu floristes de Montornès del Vallès:

  • Justificant de compra de roses en un establiment florista de Montornès del Vallès.

En cas que vulgueu vendre productes de menjar o beure:

  • Declaració responsable de seguretat alimentària.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona