L’Ajuntament de Montornès posa a disposició de les entitats i associacions del municipi suport logístic per a l’organització d’actes i esdeveniments derivats de la seva activitat sense ànim de lucre. El suport inclou, bàsicament i amb sol·licitud prèvia, la ubicació de tarimes, cadires, tanques, contenidors i altres elements, així com també la connexió elèctrica necessària per al desenvolupament de l’activitat.
La sol·licitud del material s'efectuarà en el mateix escrit o model de document en què es demana autorització o s'informa a l'Ajuntament de l'activitat que s’organitza.
La instal·lació dels elements estarà subjecte, en cada cas, a la disponibilitat dels materials i a les limitacions de l’espai. La presentació del formulari de sol·licitud no assegura la disponibilitat del material fins la confirmació per part de l’Ajuntament.
Gratuït
En cas que l’esdeveniment tingui lloc a la via pública i depenent de la seva tipologia, les entitats també hauran de complir els següents tràmits:
Si l’esdeveniment es vol celebrar en algun equipament municipal, cal demanar l’autorització corresponent:
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.