CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip

Tràmits i gestions

Categoria:
  1. Exercici del dret d’oposició al tractament de les dades personals
    Sol·licitar que no es porti a terme el tractament de les dades de caràcter personal o que s'aturi per motius relacionats amb la seva situació particular quan el tractament es realitzi per l'…
  2. Finestreta única - Presentació de documents adreçats a altres administracions
    Les persones interessades poden presentar a l’OAC de l’Ajuntament els escrits, sol·licituds i comunicacions adreçats als òrgans de l’Administració general de l’Estat, de l’Administració de la …
  3. FORA DE TERMINI Sol·licitud de subvencions per a les entitats esportives locals
    Per poder accedir a les subvencions que concedeix el departament d’Esports de l’Ajuntament de Montornès cal fer la sol·licitud corresponent d’acord amb les condicions i el procediment que estableix …
  4. Informe de prevenció i seguretat en matèria d’incendis durant la tramitació d’obres o d’activitats
    És l'informe de prevenció i seguretat en matèria d'incendis que s'ha de sol·licitar preceptivament per l’administració local durant la tramitació de la llicència d’obres o d’activitats, per aquelles …
  5. Inscripció a la Cova del joc (Centre Infantil Pintor Mir)
    La inscripció permet accedir a les activitats programades a la Cova del joc del Centre Infantil Pintor Mir a famílies amb infants de fins a 6 anys. En cas de dubte o consulta Centre Infantil Pintor …
  6. Inscripció activitats complementàries Complex Esportiu Municipal Les vernedes
    El Complex Esportiu Municipal (CEM) Les vernedes ofereix com activitats complementàries cursos de natació i altres cursos no aquàtics, també es preveu la realització de campus esportius.  
  7. Inscripció al Casal de Vacances
    El Casal 2024 es desenvoluparà del 25 de juny al 26 de juliol. Inclou un casal de lleure i un casal esportiu per a infants de P3 a 6è finalitzat. També hi haurà serveis optatius d’acollida, de 7.30 …
  8. Inscripció al cens municipal d’animals de companyia
    L'Ajuntament de Montornès del Vallès té un cens municipal d’animals de companyia. Les inscripcions es fan a través d’un programa informàtic en línia amb la Generalitat de Catalunya. A cada …
  9. Inscripció als Premis de Reconeixement a les entitats sense ànim de lucre de Montornès del Vallès
    Aquest tràmit permet participar en la 3a edició dels Premis de reconeixement a les Entitats, convocats des de la regidoria de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Montornès del Vallès. …
  10. Inscripció – legalització d’aprofitament d’aigües i construcció de nous pous
    Per complir amb la legalitat els pous i sondeigs per extreure aigua sigui quin sigui el seu ús han d’estar convenientment registrats a l’Agència Catalana de l’Aigua i constar al catàleg de pous i …
  11. Instància genèrica
    La instància genèrica és el model tipus per a qualsevol demanda, tràmit, queixa, denuncia o reclamació que no tingui un model específic de sol·licitud. Per a qüestions específiques, hi ha molts trà…
  12. Justificació de subvencions adreçades a entitats sense ànim de lucre, agrupacions de persones físiques o jurídiques o entitats col.laboradores
    Aquest tràmit l'han de realitzar les entitats sense ànim de lucre, agrupacions de persones físiques o jurídiques o entitats col.laboradores que hagin estat beneficiàries d'una subvenció municipal. …
  13. Llar d'Infants Pública El Lledoner - Matriculació
    El tràmit de matriculació es fa durant les dates establertes segons la normativa municipal al calendari que publica l’Ajuntament de Montornès.  Curs 2024/2025 MATRÍCULA del 17 al 25 DE JUNY a la …
  14. Llar d'Infants Pública El Lledoner - Preinscripció
    El període de preinscripció està establert pel calendari que regeix el Reglament de creació de la Llar d'infants pública. Per al curs 2024-25, del 8 al 21 de maig.  En cas de dubte o consulta  Llar …
  15. Llar d’Infants Pública El Lledoner - Sol·licitud de bonificació
    Per a la concessió d’aquesta bonificació es tindrà en compte la situació econòmica i familiar de la persona sol·licitant. En cada cas es demanarà la documentació justificativa per aplicar el barem …
  16. Llicència ambiental d’activitats o modificació substancial (ANNEX II)
    La sol·licitud de llicència ambiental d'activitats incloses a l'annex II de la Llei 20/2009 de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, comporta que aquestes activitats …
  17. Llicència d’activitats sotmeses al reglament d’espectacles públics i activitats recreatives ordinàries
    La sol·licitud de la llicència d’activitats sotmeses al reglament d’espectacles públics i activitats recreatives, comporta que aquestes activitats puguin obtenir permís per implantar-se. Estan …
  18. Lloguer de bucs d’assaig al Casal de Músics de Masferrer
    El Casal de Músics de Masferrer disposa d’espais d’assaig per a solistes i grups. L’equipament disposa de 4 bucs d’assaig equipats amb bateria i equip de veu. En cas de dubte o consulta Centre …
  19. Manteniment de contenidors
    Sol·licitud d'algun tipus d'actuació (neteja, buidatge, col·locació, etc.) sobre els contenidors d'escombraries i/o de recollida selectiva situats a la via pública en l'àmbit del municipi.
  20. Modificació de les dades del Registre municipal d'entitats i d'associacions ciutadanes
    L’Ajuntament disposa d'un Registre municipal d'entitats i d'associacions ciutadanes. Les associacions inscrites a l'esmentat registre tenen l'obligació de comunicar totes les modificacions de dades …
  21. Modificació no substancial d’una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient (ANNEX II i III)
    És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que procedeix a realitzar-hi una …
  22. Programa de Formació i Inserció / Pla de Transició al Treball - Matrícula
    Per formalitzar la inscripció al curs del PTT, cal haver realitzat la preinscripció prèviament i s'ha d'haver estat admès/a. 
  23. Programa de Formació i Inserció / Pla de Transició al Treball - Preinscripció
    El Programa de Formació i inserció (PFI-PTT) imparteix dos cursos de formació professional específica: auxiliars d’Hoteleria: Cuina i serveis de restauració; i auxiliars de Fabricació Mecànica i d’…
  24. Queixes, suggeriments i propostes
    La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així…
  25. Reclamació en matèria de consum a través de l'OMIC
    Els ciutadans i ciutadanes que vulguin presentar una reclamació a través de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor/a hauran d’haver efectuat prèviament la seva reclamació, queixa o denúncia …
  26. Reconeixement de grau de discapacitat
    Les persones amb discapacitat han de sol·licitar una valoració de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials que els reconegui el grau de disminució que els correspon segons les taules de …
  27. Reposició de la targeta d'accés del Complex Esportiu Municipal Les vernedes
    Per accedir al CEM Les vernedes és necessari passar pel torn d’accés amb un targeta personal i intransferible. En el moment de fer-se abonat/ada es tramitarà la targeta, però en el cas de pèrdua o …
  28. Sol·licitud d'accés a la informació pública
    Aquesta sol·licitud us permet exercir el vostre dret d’accés a la informació pública de què disposa l’Ajuntament de Montornès del Vallès. En cas de dubte o consulta Departament de Bon Govern, …
  29. Sol·licitud d'accés al Servei de suport a les Comunitats de veïns i veïnes
    Per poder accedir al Servei de Suport a les Comunitats de veïns i veïnes cal sol·licitar-ho previament..
  30. Sol·licitud d'ajut complementari a la pensió de viduïtat
    La Generalitat de Catalunya atorga aquest ajut econòmic complementari a la pensió de viduïtat. L’ajut té naturalesa de prestació econòmica d'assistència social, consolidable per als exercicis segü…
Anterior Pàgina 2 de 5 Següent
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona