CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud per optar als ajuts de menjador escolar

Sol·licitud per optar als ajuts de menjador escolar

Descripció

La Generalitat de Catalunya, a través del Consell Comarcal del Vallès Oriental, atorga anualment un seguit d’ajuts individuals per a menjador escolar per als alumnes de centres de titularitat pública. Els ajuts cobreixen una part del servei de menjador.
Per a la concessió dels ajuts es tindran en compte les circumstàncies familiars, socials i econòmiques de cada cas.

En cas de dubte o consulta

Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament
Telèfon: 93 572 11 70 Ext. 3
(Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Sentit del silenci

Negatiu

Resolució administrativa

Resolució del Consell Comarcal del Vallès Oriental

Termini sol·licitud

Per al curs 2024-25, el termini serà del 9 de maig al 7 de juny (ambdós inclosos)

Qui el pot demanar

Les famílies empadronades a Montornès amb fills/es escolaritzats/des als centres d’educació infantil i primària.

Preu de la tramitació

La sol·licitud de l’ajut no comporta cap cost.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Per mitjà de la instància genèrica a la qual cal adjuntar el formulari de sol·licitud que trobareu més avall en l'apartat "Documentació necessària", degudament emplenat i adjuntant-hi també la documentació descrita en les bases de la convocatòria i en el full informatiu que trobareu en els arxius adjunts.

Si necessiteu suport per emplenar la sol·licitud, us podeu posar en contacte telefònic amb el Dept. de Serveis Socials. 

Iniciar el tràmit

Presencialment

Cal trucar al telèfon 93 572 11 70 Ext.: 3 de Serveis Socials de l’Ajuntament per demanar cita prèvia amb els i les professionals que gestionen els ajuts de menjador.

El dia i l’hora assignats la persona que presenta la sol·licitud, haurà d’adreçar-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana situada al carrer de Sant Isidre, 13, amb el formulari de sol·licitud que trobareu en l'apartat "Documentació necessària" degudament emplenat i adjuntant-hi també la documentació descrita en les bases de la convocatòria i en el full informatiu que trobareu en els arxius adjunts. Si no disposeu del formulari, el podeu recollir a l'OAC abans de la visita i portar-lo emplenat per revisar durant la cita.

Documentació necessària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona