La sol·licitud de llicència ambiental d'activitats incloses a l'annex II de la Llei 20/2009 de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, comporta que aquestes activitats puguin obtenir permís per implantar les activitats o efectuar-ne qualsevol canvi substancial.
La tramitació d'aquest tipus de llicència comporta una consulta prèvia a l'Oficina de Gestió Ambiental Unificada de la Generalitat de Catalunya (OGAU) sobre si l’activitat s’ha de sotmetre a avaluació d’impacte ambiental en els casos que es determinen a l’article 33 de la Llei 20/2009.
La documentació que cal aportar s’especifica al formulari per presentar la sol·licitud.
Telèfon 93 572 11 70 (ext.2)
En cas de silenci administratiu la llicència s'entendrà desestimada.
Lliurament de la resolució de concessió de la llicència ambiental d'activitat.
El termini màxim per resoldre és de 6 mesos.
Qualsevol persona que vulgui iniciar una de les activitats contingudes a l'annex II de la Llei 20/2009.
El previst a les ordenances fiscals següenst
En cas de tenir dret a les bonificacions establertes a les ordenances fiscals anteriors, es tindrà que justificar a l’expedient i realitzar la sol·licitud complimentant el formulari sol·licitud d'impostos i taxes que figura a l’apartat de documentació complementària.
S'haurà d'adjuntar la sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, si procedeix.
Iniciar el tràmitPeriòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.