La sol·licitud de llicència ambiental d'activitats incloses a l'annex II de la Llei 20/2009 de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, comporta que aquestes activitats puguin obtenir permís per implantar les activitats o efectuar-ne qualsevol canvi substancial.
La tramitació d'aquest tipus de llicència comporta una consulta prèvia a l'Oficina de Gestió Ambiental Unificada de la Generalitat de Catalunya (OGAU) sobre si l’activitat s’ha de sotmetre a avaluació d’impacte ambiental en els casos que es determinen a l’article 33 de la Llei 20/2009.
La documentació que cal aportar s’especifica al formulari per presentar la sol·licitud.
Telèfon 93 572 11 70 (ext.2)
L'horari d'atenció de l'enginyer tècnic i de l’arquitecta tècnica és el dilluns de 9 a 13:30 h.
L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia que es realitzarà a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, carrer Sant Isidre, 11-13.
En cas de silenci administratiu la llicència s'entendrà desestimada.
Lliurament de la resolució de concessió de la llicència ambiental d'activitat.
El termini màxim per resoldre és de 6 mesos.
Qualsevol persona que vulgui iniciar una de les activitats contingudes a l'annex II de la Llei 20/2009.
El previst a les ordenances fiscals següenst
En cas de tenir dret a les bonificacions establertes a les ordenances fiscals anteriors, es tindrà que justificar a l’expedient i realitzar la sol·licitud complimentant el formulari sol·licitud d'impostos i taxes que figura a l’apartat de documentació complementària.
S'haurà d'adjuntar la sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, si procedeix.
Iniciar el tràmitPeriòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.