CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Informe de prevenció i seguretat en matèria d’incendis durant la tramitació d’obres o d’activitats

Informe de prevenció i seguretat en matèria d’incendis durant la tramitació d’obres o d’activitats

Descripció

És l'informe de prevenció i seguretat en matèria d'incendis que s'ha de sol·licitar preceptivament per a la tramitació de la llicència d’obres o d’activitats, per a aquelles activitats que són considerades de risc important en matèria d’incendis, i per tant, incloses en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d'incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis.

Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, i una vegada executades les mesures corresponents, caldrà realitzar l’acte de comprovació en matèria d’incendis.

Amb caràcter general també cal fer la sol·licitud d’aquest informe directament al Departament d'Interior, Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de la Generalitat de Catalunya mitjançant l’enllaç específic del tràmit que ofereix Canal Empresa, facilitant-se així el seguiment des de la vostra Àrea Privada. 

Documentació a aportar

  1. Projecte tècnic descriptiu i justificatiu del compliment de la reglamentació tècnica aplicable en matèria d'incendis.
  2. Plànols.
  3. Altres certificats tècnics o documentació d’interès per a la intervenció administrativa.
  4. En cas d'actuar com a representant legal, declarar que es disposa de tots els poders necessaris per presentar la comunicació i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions.

La documentació ha de ser en format PDF. Es pot adjuntar com a mínim un document i, com a màxim, set.

Perquè la documentació sigui vàlida cal tenir en compte que:

  • Els documents han de tenir una bona visualització i comprensió.
  • Han d’estar signats electrònicament pel/per la tècnic/a competent, visats pel col·legi professional o certificat d’actuació professional o similar. Les signatures electròniques incrustades o les manuscrites escanejades no són vàlides.

En cas de dubte, consulta o per concertar visita amb els serveis tècnics

Telèfon 93 572 11 70 (ext.2) 

L'horari d'atenció de l'enginyer tècnic i de l’arquitecta tècnica és el dilluns de 9 a 13:30 h. 
L'atenció es realitza a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, carrer Sant Isidre, 11-13.

Resolució administrativa

Lliurament del certificat positiu de prevenció i seguretat en matèria d’incendis

  1. Projecte tècnic descriptiu i justificatiu del compliment de la reglamentació tècnica aplicable en matèria d'incendis.
  2. Plànols.
  3. Altres certificats tècnics o documentació d’interès per a la intervenció administrativa.

Termini sol·licitud

Prèviament a l'inici de l'activitat o obra.

Temps de resolució

L'Administració té l'obligació d'emetre l'informe de prevenció en el termini de dos mesos a partir de la data d'entrada de la sol·licitud d'informe al registre de la direcció general competent en matèria de prevenció i extinció d'incendis.

Qui el pot demanar

La persona física o jurídica que vol tramitar una llicència d’obres o exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal.

Preu de la tramitació

En cas de tenir dret a les bonificacions establertes a les ordenances fiscals anteriors, s'haurà de justificar a l'expedient i realitzar la petició complimentant el formulari sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, que figura a l'apartat de documentació complementària.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Iniciar el tràmit

Documentació complementària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona