És l'informe de prevenció i seguretat en matèria d'incendis que s'ha de sol·licitar preceptivament per a la tramitació de la llicència d’obres o d’activitats, per a aquelles activitats que són considerades de risc important en matèria d’incendis, i per tant, incloses en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d'incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis.
Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, i una vegada executades les mesures corresponents, caldrà realitzar l’acte de comprovació en matèria d’incendis.
La documentació ha de ser en format PDF. Es pot adjuntar com a mínim un document i, com a màxim, set.
Perquè la documentació sigui vàlida cal tenir en compte que:
Telèfon 93 572 11 70 (ext.2)
Lliurament del certificat positiu de prevenció i seguretat en matèria d’incendis
Prèviament a l'inici de l'activitat o obra.
L'Administració té l'obligació d'emetre l'informe de prevenció en el termini de dos mesos a partir de la data d'entrada de la sol·licitud d'informe al registre de la direcció general competent en matèria de prevenció i extinció d'incendis.
La persona física o jurídica que vol tramitar una llicència d’obres o exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal.
En cas de tenir dret a les bonificacions establertes a les ordenances fiscals anteriors, s'haurà de justificar a l'expedient i realitzar la petició complimentant el formulari sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, que figura a l'apartat de documentació complementària.
No caldrà realitzar novament aquest tràmit:
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.