CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud de certificat d'antiguitat i afectació

Sol·licitud de certificat d'antiguitat i afectació

Descripció

Comporta l'expedició per part de l'administració d'un certificat on es fa constar, segons les dades que consten a l'Ajuntament, quina és l'antiguitat de l'habitatge i si té cap afectació.

En cas de dubte o consulta

Àrea del Territori 
Avd. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Demaneu visita amb l'arquitecte municipal, els dimarts i divendres de 12 a 14 h

L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia

Resolució administrativa

Lliurament de certificat d'antiguitat i afectacions

Temps de resolució

El termini màxim és d’1 mes

Qui el pot demanar

Qualsevol persona interessada.

Preu de la tramitació

El previst a l’Ordenança fiscal següent:

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 (ext. 2) 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació necessària:

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona