CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d’instal·lacions, atraccions i casetes durant la Festa Major

Sol·licitud d’instal·lacions, atraccions i casetes durant la Festa Major

Descripció

Els firaires que vulguin col·locar les seves atraccions, instal·lacions i casetes al recinte firal per la Festa Major de 2024 hauran de realitzar aquest tràmit.

Període tramitació

Per a la Festa Major 2024, de l'1 de juliol al 15 d'agost (ambdós inclosos).

Dia del replanteig: 5/9/2024 a les 9 h al recinte firal.

Temps de resolució

El mateix dia de posada en funcionament de la fira

Vigència

Durant la durada de la fira: del 13 al 16 de setembre de 2024

Qui el pot demanar

Els/les titulars de les instal·lacions i atraccions o els seus representants.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Cal omplir la instància genèrica, amb les dades personals, la instal·lació que pretén col·locar i els metres d’ocupació real de la mateixa. També cal adjuntar la corresponent documentació.

1.– Estructures no permanents desmuntables

1.1  Cavallets, autos de xoc, karts, pops, scalèxtrics, toros mecànics, giravolts...

  • Sol·licitud d'instal·lació per a la fira de la Festa Major
  • NIF del/de la sol·licitant i/o representat de l’activitat
  • Manual d’instruccions
  • Certificat emès per l’enginyer de revisió anual de l’atracció
  • Document de legalització administrativa de la instal·lació elèctrica o del grup electrogen (si la potència del grup és superior a 10 kW)
  • Contracte d’assegurança de responsabilitat civil: 
              · Condicions generals i particulars del contracte
              · Rebut anual en període de vigència 
                L’import del capital assegurat, mínim, d’acord amb l’establert a l’article 80 del Decret 112/2010, de 31 d’agost, pel qual s’aprova el Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives serà el següent: 
                - Atraccions tipus: voladors, trens, autoxocs, toros, nòries, karts, motos: 600.000 €
                - Atraccions tipus: cavallets, llits elàstics, inflables...: 300.000 €
  • Certificat de revisió dels aparells extintors d’incendi, en període de vigència.
  • Certificat de muntatge, emès per enginyer industrial o enginyer tècnic industrial. (Entregar a l’ECA quan faci la  revisió) 

1.2  Xurreries en remolcs, tómboles, camells, pesca d’ànecs... 

  • Sol·licitud d'instal·lació per a la fira de la Festa Major
  • NIF del sol·licitant i/o representat de l’activitat.
  • Document de legalització administrativa de la instal·lació elèctrica o del grup electrogen (si la potència del grup és superior a 10 kW)
  • Contracte d’assegurança de responsabilitat civil:
    · Condicions generals i particulars del contracte.
    · Rebut anual en període de vigència.
      L’import del capital assegurat, mínim, d’acord amb l’establert a l’article 80 del Decret 112/2010, de 31 d’agost, pel qual s’aprova el Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives serà el següent:
      - Frankfurts o patateres, xurreries, en remolcs 200.000 €.
      - Tómboles, camells, grues, .: 150.300 €.
  • Certificat de revisió dels aparells extintors d’incendi, en període de vigència.
  • Justificant de disposició de contracte amb empresa autoritzada per a la retirada dels olis cremats (si s’escau).
  • Declaració responsable en matèria de seguretat alimentària, segons model oficial que s’adjunta. (ANNEX 1)
  • Certificat de muntatge, emès per enginyer industrial o enginyer tècnic industrial. (Entregar a l’ECA quan faci revisió) 

1.3. Casetes, carpes i/o guinguetes de restauració d’entitats locals: (només es permeten activitats de restauració i no altres activitats com actuacions musicals, etc.) 

  • Sol·licitud d'instal·lació per a la fira de la Festa Major
  • Certificat d’instal·lació elèctrica de baixa tensió tant per grup electrògen com per instal·lacions elèctriques.
  • Contracte d’assegurança de responsabilitat civil:
    · Condicions generals i particulars del contracte
    · Rebut anual en període de vigència.
      L’import del capital assegurat serà el que estableix l’article 80 del Decret 112/2010, de 31 d’agost, pel qual s’aprova el Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives, amb un mínim de 300.000 €
  • Certificat de revisió dels aparells extintors d’incendi, en període de vigència,
  • >En cas de disposar de carpa, certificat de reacció al foc d’aquest element, emès per laboratori homologat.
  • Els que disposin de zones d’estada permanent de persones (activitats de restauració), plànol o croquis acotat dels espais d’evacuació (sortida directa a l’exterior), que no podran estar ocupades per taules, cadires ni altres objectes que impedeixin la seva funció.
  • Justificant de disposició d’un contracte amb empresa autoritzada per a la retirada dels olis cremats (si s’escau).
  • Declaració responsable en matèria de seguretat alimentària, segons model oficial que s’adjunta. (ANNEX 1)

2.- Altres com paradetes de roba, artesanies, fruits secs... 

  • Sol·licitud d'instal·lació per a la fira de la Festa Major
  • NIF del sol·licitant i/o representat de l’activitat.
  • Document de legalització administrativa de la instal·lació elèctrica o del grup electrogen (si la potència del grup és superior a 10 kW)
  • Contracte d’assegurança de responsabilitat civil:
    · Condicions generals i particulars del contracte
    · Rebut anual en període de vigència
      L’import del capital mínim assegurat serà 150.300€ d’acord amb l’establert a l’article 80 del Decret 112/2010, de 31 d’agost, pel qual s’aprova el Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives.
Iniciar el tràmit

Documentació necessària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona