La sol·licitud d’informe de compatibilitat urbanística és un tràmit preceptiu i necessari per tramitar els expedients d'activitats i determinar la compatibilitat del projecte amb el planejament urbanístic.
La documentació que cal aportar s’especifica al formulari per presentar la sol·licitud.
Telèfon 93 572 11 70 (ext.2)
L'horari d'atenció de l'enginyer tècnic i de l’arquitecta tècnica és el dilluns de 9 a 13:30 h.
L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia que es realitzarà a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, carrer Sant Isidre, 11-13.
Lliurament de l’informe de compatibilitat
El termini màxim és d’1 mes
Qualsevol persona interessada juntament amb la sol•licitud d'una llicència d'activitats de l'annex I, II i III(només en cas necessari) de la Llei 20/2009 de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, així com els establiments oberts al públic sotmesos al Reglament d’espectacles públics i activitats.
El previst a l'Ordenança fiscal següent:
En cas de tenir dret a les bonificacions establertes a les ordenances fiscals anteriors, es tindrà que justificar a l'expedient i realitzar la petició complimentant el formulari sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, que figura a l'apartat de documentació complementària.
S'haurà d'adjuntar al formulari la sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, si s'escau.
Iniciar el tràmitPeriòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.