CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d'informe d'arrelament social

Sol·licitud d'informe d'arrelament social

Descripció

És un informe preceptiu per acreditar la integració social en el procés d'obtenció d'una autorització de residència temporal per arrelament social.

En cas de dubte o consulta

Departament de Serveis Socials
Servei de Primera Acollida
Telèfon: 93 572 11 70
Dilluns, dimecres i divendres de 9.30 a 16.30 h i dimarts i dijous de 12 a 19 h
Correu electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e) 

L'atenció serà únicament telefònica o per correu electrònic, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia

Al moment de demanar la cita especifiqueu que és pel departament de serveis socials

Resolució administrativa

Des de la Direcció General per a la Immigració es notificarà a la persona interessada la resolució corresponent.

Qui el pot demanar

Qualsevol persona en situació irregular a Espanya que compleixi els requisits següents:

- Estar empadronat/da els darrers tres anys a l'Estat Espanyol (o en el seu cas, estar en possessió d'altra documentació que acrediti la seva permanència a Espanya)
- Estar empadronat/da a Montornès del Vallès
- Tenir el passaport en vigor
- Tenir una proposta de contracte de treball d'1 any de durada, amb 40 hores setmanals
- Estar en possessió de certificats de cursos realitzats de llengua catalana i castellana, o bé parlar i entendre ambdós idiomes, en aquest cas es farà una proba verbal.

Preu de la tramitació

La tramesa per part de l'Ajuntament és gratuïta. 

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

La sol·licitud es pot presentar telemàticament, utilitzant el model d’instància genèrica i adjuntant el formulari de sol.licitud d'informe d'arrelament social a Catalunya emplenat i signat amb signatura digital o bé manuscrita. Es recomana que la descàrrega del formulari de sol.licitud es realitzi amb el navegador internet explorer.

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació necessària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona