CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d'autorització per dur a terme campanyes publicitàries a Montornès del Vallès

Sol·licitud d'autorització per dur a terme campanyes publicitàries a Montornès del Vallès

Descripció

Per a la realització d’accions publicitàries a Montornès que afectin espais públics cal sol·licitar l’autorització corresponent.

Sentit del silenci

Negatiu.

Resolució administrativa

Autorització per realitzar la campanya.

Temps de resolució

En general, el termini legal establert per la llei és de 3 mesos, però en aquest cas l’Ajuntament de Montornès del Vallès resol en 15 dies.

Qui el pot demanar

Qualsevol persona física o jurídica que vulgui dur a terme una campanya publicitària a la via pública dins del municipi.

Preu de la tramitació

Gratuït

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 572 11 70  (ext. 2)
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació necessària:

  • Instància genèrica
  • Si s'escau, cal adjuntar la llicència municipal d'activitats o documentació acreditativa de l'entitat
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona