La sol·licitud d'autorització ambiental per a les activitats incloses en l'annex I de la Llei 20/2009 de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, comporta que aquestes activitats puguin obtenir autorització ambiental per implantar les activitats o efectuar-ne qualsevol canvi substancial.
La sol·licitud d'aquest tipus de llicència es dirigeix a l'Oficina de Gestió Ambiental unificada de la Generalitat de Catalunya (OGAU) corresponent.
La documentació que cal aportar juntament amb la sol·licitud s’especifica a l’article 17 de la Llei 20/2009, i ha d’incloure l’informe de compatibilitat urbanística
Telèfon 93 572 11 70 (ext.2)
L'horari d'atenció de l'enginyer tècnic i de l’arquitecta tècnica és el dilluns de 9 a 13:30 h.
L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia que es realitzarà a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, carrer Sant Isidre, 11-13.
Qualsevol persona que vulgui iniciar una de les activitats contingudes a l'annex I de la Llei 20/2009.
En cas de tenir dret a les bonificacions establertes a les ordenances fiscals anteriors, es tindrà que justificar a l'expedient i realitzar la petició complimentant el formulari sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, que figura a l'apartat de documentació complementària.
A les Oficines de Gestió Ambiental unificada de la Generalitat de Catalunya
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.