CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Alta / canvi de domicili en el padró municipal d’habitants

Alta / canvi de domicili en el padró municipal d’habitants

Descripció

El Padró Municipal d’Habitants és el registre administratiu on consten els veïns del municipi. Les seves dades constitueixen la prova de residència en el municipi i del domicili habitual en el mateix. Totes les persones que visquin a Espanya estan obligades a inscriure’s en el Padró del municipi en el qual resideixin habitualment. 

Temps de resolució

Immediata.

Qui el pot demanar

Les persones que resideixin i tinguin fixat el seu domicili habitual a Montornès del Vallès.

Preu de la tramitació

Gratuït

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

Cal adreçar-se a l’OAC amb la documentació necessària per al tràmit. 

És recomanable demanar cita prèvia per estalviar cues i temps. La cita prèvia es pot demanar de manera presencial, telefònica o telemàtica (www.montornes.cat/citaprevia).

Documentació relacionada

Els formularis corresponents es facilitaran directament a l’OAC en el moment de procedir a la tramitació de l’alta/canvi de domicili. 

Per a tramitar l’alta familiar en el PMH, caldrà que es personin a l’OAC totes les persones majors d’edat del nucli familiar. 

Cal aportar la següent documentació: 

  • Alta per canvi de residència (provinent d’un altre municipi) 
  1. Documentació acreditativa de la identitat.
    -  DNI, NIE, Passaport original i en vigor.
    -  En cas que no es disposi de cap d’aquests documents, cal informar-se prèviament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
    -  Per a la inscripció de menors d’edat que no disposin de document d’identitat, caldrà aportar el corresponent Llibre de Família o Certificat literal de naixement. 
  1. Documentació acreditativa del domicili de residència. Títol que legitimi l’ocupació de la vivenda:
    -  Títol de propietat (escriptura, contracte de compra venda, nota del Registre de la Propietat, etc.)
    -  Contracte vigent d’arrendament de la vivenda per a ús de residència habitual acompanyat de l’últim rebut de lloguer.
    -  Per a l’empadronament en vivendes on ja constin empadronades altres persones o en les quals el títol de propietat o contracte de lloguer no estigui al seu nom, caldrà aportar l’autorització per escrit del titular.
    -  En cas que no sigui possible aportar cap d’aquests documents, caldrà informar-se prèviament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana. 
  • Alta per naixement 

     -   Document d’identitat original d’ambdós progenitors
     -   Llibre de família o certificat de naixement expedit pel Registre Civil
     -   En cas que no sigui possible aportar cap d’aquests documents, caldrà informar-se prèviament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana. 

  • Canvi de domicili  

Caldrà aportar la mateixa documentació que en el cas de les altes de residència en el Padró Municipal d’Habitants. En cas que s’hagi autoritzat expressament, per tramitar el canvi de domicili no caldrà que es presentin totes les persones que constin en la mateixa inscripció.

Normativa relacionada

En cas de dubte o consulta

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Telèfon: 93 572 11 70
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona