Els ciutadans i ciutadanes que vulguin presentar una reclamació a través de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor/a hauran d’haver efectuat prèviament la seva reclamació, queixa o denúncia a l’empresa de manera acreditada o bé aportar el número d’incidència en el cas que la reclamació s’hagi fet via telefònica i no haver obtingut una resposta satisfactòria per part d’aquesta en el període que determina la legislació vigent (1mes).
Atès que el fet de registrar una reclamació, queixa o denúncia a l’Ajuntament i que s’accepti no suposa que la persona reclamant tingui raó o que la OMIC en sigui competent, es recomana que, abans de presentar la reclamació, es demani cita per parlar de la seva problemàtica amb l’advocada trucant al telèfon 935721170 o bé enviant un correu electrònic a: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Durant tot l'any
La persona interessada o afectada o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Gratuït
A través del tràmit d'instància genèrica i adjuntant la documentació acreditativa i el formulari detallat en l'apartat "Documentació necessària"
Iniciar el tràmitOficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h
Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.