L’Ajuntament disposa d'un Registre municipal d'entitats i d'associacions ciutadanes. Les associacions inscrites a l'esmentat registre tenen l'obligació de comunicar totes les modificacions de dades dins del mes següent a que es produeixin.
Departament Participació Ciutadana
Ajuntament de Montornès
Av. Llibertat, 2
Tel. 93 572 11 70
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h
L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia
L’actualització de les dades es fa de forma immediata, tan bon punt el Departament de Participació Ciutadana tingui constància per escrit dels canvis a efectuar.
Poden demanar la modificació de dades les entitats i associacions inscrites en el Registre municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes.
D’acord amb l’article 14 de la llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a partir de l’1 d’octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l’Ajuntament:
Gratuït
La sol·licitud es pot presentar telemàticament, utilitzant el model d’instància genèrica i adjuntant el formulari de modificació de les dades al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes.
El formulari s’ha de signar electrònicament. Per això, cal disposar d’un certificat digital per a entitats, emès per la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre (FNMT).
Provisionalment, s'accepta l'ús d'un sistema PIN admès per la seu electrònica. Es pot obtenir identificació i signatura a través d’idCat. Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.
Iniciar el tràmitPeriòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.