CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Modificació de les dades del Registre municipal d'entitats i d'associacions ciutadanes

Modificació de les dades del Registre municipal d'entitats i d'associacions ciutadanes

Descripció

L’Ajuntament disposa d'un Registre municipal d'entitats i d'associacions ciutadanes. Les associacions inscrites a l'esmentat registre tenen l'obligació de comunicar totes les modificacions de dades dins del mes següent a que es produeixin.

En cas de dubte o consulta

Departament Participació Ciutadana
Ajuntament de Montornès
Av. Llibertat, 2
Tel. 93 572 11 70
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h

L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia

Temps de resolució

L’actualització de les dades es fa de forma immediata, tan bon punt el Departament de Participació Ciutadana tingui constància per escrit dels canvis a efectuar.

Qui el pot demanar

Poden demanar la modificació de dades les entitats i associacions inscrites en el Registre municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes.

D’acord amb l’article 14 de la llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a partir de l’1 d’octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l’Ajuntament:

  • Les persones jurídiques
  • Les entitats sense personalitat jurídica
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en l'exercici d’activitat professional esmentada. En tot cas, dins d’aquest col·lectiu, s’hi entenen inclosos els notaris i registradors  de propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l’Administració.

Preu de la tramitació

Gratuït

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

La sol·licitud es pot presentar telemàticament, utilitzant el model d’instància genèrica i adjuntant el formulari de modificació de les dades al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes.

El formulari s’ha de signar electrònicament. Per això, cal disposar d’un certificat digital per a entitats, emès per la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre (FNMT).

Provisionalment, s'accepta l'ús d'un sistema PIN admès per la seu electrònica. Es pot obtenir identificació i signatura a través d’idCat. Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.

Iniciar el tràmit

Documentació necessària

  • ● En cas de modificació d’estatuts i domicili fiscal: còpia dels Estatuts actualitzats, inscrits en el Registre general de Direcció de Dret i d’Entitats Jurídiques o en altre específics, o la Resolució de l’òrgan competent, mitjançant la qual s’aprovi la inscripció de la modificació de dades registrals.
  • ● En cas de canvi en la composició de la Junta Directiva: còpia de l’acta de l’assemblea de renovació de la Junta Directiva amb especificació de la seva composició o certificat de renovació parcial o total de la Junta Directiva
  • Observacions: és important que també feu aquesta modificació a la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques de la Generalitat o a altres registres públics Els trobareu en l'apartat enllaços d'interès de l'àmbit montornes.cat/participacio
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona