Aquest tràmit l'han de realitzar les entitats sense ànim de lucre, agrupacions de persones físiques o jurídiques o entitats col.laboradores que hagin estat beneficiàries d'una subvenció municipal. El tràmit serveix per acreditar la realització del projecte subvencionat i la seva justificació econòmica.
Si teniu dubtes sobre el vostre cas, us recomanem que consulteu al vostre tècnic/a del departament de referència (Igualtat, Diversitat, Esports, Cultura i Festes...).
En el supòsit que necessiteu assessorament sobre com fer la presentació de la justificació o com omplir els formularis, podeu contactar amb (Necessites javascript per veure aquest correu-e) per rebre suport.
El termini màxim per presentar la justificació de les subvencions rebudes s'estableix a cada convocatòria o conveni.
Entitats, agrupacions de persones físiques o jurídiques, o entitats col.laboradores que hagin estat beneficiàries d'una subvenció o ajut concedit per l'Ajuntament de Montornès del Vallès.
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a partir de 1 d'octubre de 2016, les persones jurídiques i les entitats estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb qualsevol Administració Pública.
Es pot fer a través del tràmit d'Instància Genèrica indicant que presenten la documentació per justificar la subvenció rebuda i adjuntant la documentació descrita en l'apartat "Documentació necessària".
IMPORTANT: Cal omplir i presentar tants formularis com subvencions rebudes.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.