Les persones interessades poden presentar a l’OAC de l’Ajuntament els escrits, sol·licituds i comunicacions adreçats als òrgans de l’Administració general de l’Estat, de l’Administració de la Generalitat o de les entitats de dret públic vinculades o dependents d’ambdues. La data d’entrada al registre de l’Ajuntament de Montornès del Vallès serà plenament vàlida a efectes del còmput de terminis. L’OAC s’encarregarà de trametre, en un termini màxim de tres dies, la documentació registrada a l’administració corresponent.
L’OAC també admetrà per remetre al seu destí els documents adreçats a Administracions d’altres Comunitats Autònomes i a administracions d’altres ens locals, però en aquests casos la data de presentació al registre general de l’Ajuntament de Montornès del Vallès no tindrà efecte per al còmput de terminis.
Els registres dels ens locals NO estan habilitats per admetre els documents adreçats a:
Els veïns i veïnes de Montornès del Vallès
Gratuït
Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h
Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h
Normativa relacionada
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.