CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Comunicació d'obres prèvia simplificada

Comunicació d'obres prèvia simplificada

Descripció

Comunicació que es fa a l'Ajuntament amb anterioritat a l'execució de les actuacions, obres i instal·lacions que no requereixen de projecte segons la LOE ni de projecte tècnic segons l'article 34 del Decret 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística (RPLU), llevat que es duguin a terme en sòl no urbanitzable. 

  • Obres a l'interior d'habitatges, locals o elements comuns (vestíbuls, escales comunitàries,...) que no modifiquen l'ús, la superfície, el volum, la distribució ni l'estructura en edificis sense catalogació específica.
  • Obres de conservació, manteniment i actuacions de neteja, desbrossament i jardineria a l'interior de patis, jardins o parcel·les que no impliquin la tala d’arbres ni de vegetació arbustiva, ni l’alteració de les seves cotes naturals.

En cas de dubte o consulta

  • Atenció telefònica: 93.572 11 70
  • Atenció per correu electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e) especificant en l’assumpte: ”Comunicació d’obres prèvia simplificada”
  • Atenció presencial a l’OAC Centre amb el departament de Territori (c. de Sant Isidre 11-13). Cal demanar cita prèvia

Temps de resolució

Immediat, atès que, amb caràcter general, la persona interessada resta habilitada per executar l’acte de què es tracti des del moment de la presentació de la comunicació prèvia amb tota la documentació complerta, sens perjudici de l'obligació de l'Administració de comprovar que les dades siguin correctes i que es compleixi la normativa aplicable mitjançant la corresponent inspecció.

Qui el pot demanar

Qualsevol persona que vulgui realitzar les obres referides a l'apartat anterior.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

A través de la instància genèrica, adjuntant els formularis i documents especificats en l’apartat “Documentació necessària”.

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 572 11 70 (ext. 2) 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8.30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació necessària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona