CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip

Entitats i Associacions

Categoria:
  1. Alta en el Registre municipal d'entitats i d'associacions ciutadanes
    Aquest tràmit permet inscriure una associació o entitat en el Registre Municipal d'Entitats i d’Associacions Ciutadanes de Montornès. En cas de dubte o consulta Departament de Participació Ciutadana …
  2. Autorització / comunicació per fer foc
    ATENCIÓ: El passat 9 d’abril l’Estat va publicar la Llei 7/2022 de residus i sòls contaminats per a una economia circular (BOE núm. 85, de 09 d’abril de 2022). L’article 27.3 diu: "Amb caràcter …
  3. Baixa del Registre municipal d'entitats i d'associacions ciutadanes
    Podran ser donades de baixa al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes les entitats i associacions que es dissolguin i les que ho sol·licitin de forma expressa. En cas de dubte o …
  4. Declaració responsable en matèria de salut alimentària
    És el règim d’intervenció pel qual la persona interessada declara, sota la seva responsabilitat, les dades de l’establiment i de l’activitat i manifesta que compleix i aplica els requisits …
  5. Inscripció als Premis de Reconeixement a les entitats sense ànim de lucre de Montornès del Vallès
    Aquest tràmit permet participar en la 3a edició dels Premis de reconeixement a les Entitats, convocats des de la regidoria de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Montornès del Vallès. …
  6. Justificació de subvencions adreçades a entitats sense ànim de lucre, agrupacions de persones físiques o jurídiques o entitats col.laboradores
    Aquest tràmit l'han de realitzar les entitats sense ànim de lucre, agrupacions de persones físiques o jurídiques o entitats col.laboradores que hagin estat beneficiàries d'una subvenció municipal en …
  7. Modificació de les dades del Registre municipal d'entitats i d'associacions ciutadanes
    L’Ajuntament disposa d'un Registre municipal d'entitats i d'associacions ciutadanes. Les associacions inscrites a l'esmentat registre tenen l'obligació de comunicar totes les modificacions de dades …
  8. Sol·licitud d'ús de l’Hotel d’Entitats com a associació resident (alta i renovació)
    Poden optar a la cessió anual les entitats que utilitzin l’Hotel d’Entitats com a seu social. El departament de Participació Ciutadana actualitzarà anualment el compromís amb les entitats residents. …
  9. Sol·licitud de subvencions per a projectes i activitats d’interès públic d’entitats sense ànim de lucre en l’àmbit de la participació ciutadana i la convivència
    El Departament de Participació Ciutadana de l’Ajuntament obre una nova convocatòria de subvencions de concurrència competitiva destinada a finançar projectes i/o activitats d’interès públic del …
  10. Sol·licitud d’autorització de l’ús d’espais públics per a la realització d’espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari
    Sol·licitud per a l'obtenció d'una llicència d'ocupació de via pública per a la realització d’activitats d'interès social, educatiu, cultural, benèfic o esportiu promogudes i organitzades per …
  11. Ús d'equipaments municipals per a activitats culturals, esportives o de lleure
    Sol·licitud d'utilització d'espais en equipaments municipals, per a la realització d'actes puntuals derivats del funcionament propi de les entitats, com assemblees generals, reunions, cursos de …
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona