CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Categoria:
  1. Alta / canvi de domicili en el padró municipal d’habitants
    El Padró Municipal d’Habitants és el registre administratiu on consten els veïns del municipi. Les seves dades constitueixen la prova de residència en el municipi i del domicili habitual en el …
  2. Autorització o revocació de l’autorització per a la notificació electrònica
    El tràmit serveix per donar consentiment exprés per rebre les notificacions dels actes a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Montornès del Vallès, podrà tenir caràcter general per tots …
  3. Casament civil
    Sol·licitud per celebrar la cerimònia de casament civil a l'Ajuntament.  Qualsevol parella major d’edat o major de 16 anys emancipada pot sol·licitar celebrar el seu casament civil a l'Ajuntament de …
  4. Certificat / Volant d'empadronament
    El Padró Municipal d’Habitants és el registre administratiu on consten els veïns del municipi. Les seves dades constitueixen la prova de residència en el municipi i del domicili habitual en el …
  5. Cita amb càrrec electe o tècnic municipal
    Sol·licitud per demanar cita perquè us atengui un càrrec electe (alcalde o regidor) o un tècnic municipal.
  6. Exercici del dret de rectificació de les dades personals
    Aquest tràmit us permet sol·licitar la rectificació total o parcial de les dades personals inexactes o incompletes.  En el cas que s'hagi realitzat la comunicació de les seves dades personals a …
  7. Exercici del dret de supressió de les dades personals
    Aquest tràmit us permet sol·licitar la supressió total o parcial de dades quan concorri alguna de  les següents circumstàncies: Les dades ja no siguin necessàries en relació a la finalitat per a la …
  8. Exercici del dret d’accés a les dades personals
    Aquest tràmit us permet sol·licitar i obtenir informació sobre si les vostres dades de caràcter personal, incloses als fitxers de l’Ajuntament, estan sent objecte de tractament, amb quina finalitat …
  9. Exercici del dret d’oposició al tractament de les dades personals
    Sol·licitar que no es porti a terme el tractament de les dades de caràcter personal o que s'aturi per motius relacionats amb la seva situació particular quan el tractament es realitzi per l'…
  10. Finestreta única - Presentació de documents adreçats a altres administracions
    Les persones interessades poden presentar a l’OAC de l’Ajuntament els escrits, sol·licituds i comunicacions adreçats als òrgans de l’Administració general de l’Estat, de l’Administració de la …
  11. Instància genèrica
    La instància genèrica és el model tipus per a qualsevol demanda, tràmit, queixa, denuncia o reclamació que no tingui un model específic de sol·licitud. Per a qüestions específiques, hi ha molts trà…
  12. Queixes, suggeriments i propostes
    La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així…
  13. Sol·licitud d'accés a la informació pública
    Aquesta sol·licitud us permet exercir el vostre dret d’accés a la informació pública de què disposa l’Ajuntament de Montornès del Vallès. En cas de dubte o consulta Departament de Bon Govern, …
  14. Sol·licitud d'ajut per a activitats de lleure d'estiu
    Per a la concessió d’aquest ajut es tindrà en compte la situació social, econòmica i familiar de la persona sol·licitant. En cada cas es demanarà la documentació justificativa per aplicar el barem …
  15. Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge per al reagrupament familiar
    L’article 55 del Reial Decret 557/2011 pel qual s’aprova el reglament de la Llei Orgànica 4/2000, d’11 de gener sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, regula …
  16. Sol·licitud d'informe d'arrelament social
    És un informe preceptiu per acreditar la integració social en el procés d'obtenció d'una autorització de residència temporal per arrelament social. En cas de dubte o consulta Departament de Serveis …
  17. Sol·licitud de certificat digital idCat
    L’idCat és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet. Permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades enviades, així …
  18. Sol·licitud de targeta d’armes
    La targeta s’atorga per autoritzar la tinença d’armes d’aire comprimit. En cas de dubte o consulta Policia Local Ajuntament de Montornès del Vallès Av. de la Llibertat, 2 Telèfon: 93 572 13 33 …
  19. Sol·licitud del Servei de Mediació Ciutadana
    L'Ajuntament posa a disposició dels veïns i veïnes el Servei de Mediació Ciutadana, un recurs gratuït que pretén ajudar en la resolució de conflictes comunitaris. Aquest servei ofereix un espai …
  20. Sol·licitud d’habitatge municipal en règim de lloguer 2024 - CONVOCATÒRIA FINALITZADA
    S’ofereix un habitatge de lloguer destinat al col·lectiu de joves. Disposa de 2 habitacions i està situat en un 5è pis sense ascensor. La sol·licitud estarà subjecta als terminis indicats a la …
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona