CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip

Descripció

Sol·licitud per celebrar la cerimònia de casament civil a l'Ajuntament. 

Qualsevol parella major d’edat o major de 16 anys emancipada pot sol·licitar celebrar el seu casament civil a l'Ajuntament de Montornès del Vallès. Prèviament a la presentació d’aquesta sol·licitud les persones interessades hauran d’haver iniciat els tràmits al registre civil del seu municipi de residència. 

En el moment de presentar aquesta sol·licitud hauran d’adjuntar una fotocòpia dels DNI dels contraents i dels testimonis de la cerimònia. 

Els casaments al despatx se celebren els divendres, a les 13.30 hores i a les 14.15 h, a concretar amb el Gabinet d'Alcaldia.

Els casaments a la Sala d’actes se celebren un dissabte al mes a concretar amb el Gabinet d’Alcaldia. També es poden celebrar els divendres, a les 13.30 hores.

Les persones sol·licitants poden demanar que oficií la cerimònia qualsevol càrrec electe de l’Ajuntament de Montornès del Vallès.

En cas de dubte o consulta

Gabinet d’Alcaldia
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70  Extensió 7
Correo electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Horari: De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:30 h


L'atenció serà telefònica o per correu electrònic, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia

Temps de resolució

El període màxim és de tres mesos amb caràcter general, però habitualment en dues setmanes es dona resposta

Qui el pot demanar

Qualsevol persona major d’edat o major de 16 anys emancipada

Preu de la tramitació

La tramitació d’expedients i celebració de matrimonis civils són gratuïts.

En cas que el casament comporti ocupació de la Sala d’actes de l'Ajuntament, s’aplicarà el cost establert a l’ordenança fiscal següent:

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació i dades complementàries

DNI dels contraents i dels testimonis de la cerimònia (dues persones majors d’edat).

A l’apartat observacions del formulari, cal especificar, l’horari del casament, lloc del casament (despatx o Sala d’Actes) i el número de convidats, i també si desitgen que oficiï la cerimònia l’alcalde o un regidor o regidora.

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona