Curs 2024/2025 PORTES OBERTES: PREINSCRIPCIONS: del 8 al 21 de MAIG MATRÍCULA del 17 al 25 de JUNY |
La llar d'infants pública el Lledoner és de doble línia i té capacitat per acollir 82 infants: des de les setze setmanes de vida fins els tres anys.
El nostre principal objectiu és acompanyar els infants en el seu desenvolupament integral com a persones; vetllant per cobrir les seves necessitats bàsiques d’afecte, joc, higiene, autonomia, salut, curiositat... en un ambient ric en estímuls i on se sentin valorats i estimats.
Estem en un edifici espaiós i amb molta llum, situat a la vora d’un passeig de vianants.
L’edifici compta amb: jardins, rebedor d’entrada, passadissos amplis, una sala polivalent, una sala d’experimentació, 6 aules i un pati molt gran amb diferents espais de joc i hort .
Comptem amb cuina pròpia amb menús adaptats a les diferents edats i peculiaritats dels infants.
L’equip educatiu de El Lledoner està composat per persones titulades en magisteri i cicle superior d’educació infantil, amb experiència i, sobretot, entusiasme per la seva feina.
També comptem amb la col·laboració de professionals de Centres de desenvolupament infantil i atenció precoç (CDIAP)
Ens definim com una escola oberta, catalana, laica, integradora i personalitzada.
El respecte vers les característiques individuals, la tolerància, l’afecte i la motivació, són alguns dels valors que orienten les nostres propostes i les nostres relacions personals amb els infants.
La nostra metodologia es basa en: la descoberta, el moviment lliure, el joc, l’experimentació a través dels sentits ... Partint dels interessos i respectant el ritme i la iniciativa dels nens i nenes.
Oferim un entorn on els infants són els veritables protagonistes del seu aprenentatge i on poden desplegar totes les seves capacitats i potencialitats.
La família té un paper molt important dins de la nostra escola. Afavorim la comunicació fluida i respectuosa entre totes les parts implicades en l’educació dels nens i nenes. Potenciem al màxim la seva participació oferint propostes periòdiques on puguin col·laborar. La presència de l’AMPA i del Consell Escolar també faciliten una participació més institucional de les famílies.