Un any més les Festes de Sant Sadurní han omplert d'imatges la xarxa. S'han compartit fotografies a Twitter i a Instagram i s'han retransmès activitats en directe per l'aplicació Periscope. Us en deixem una mostra en l'Storify de Sant Sadurní 2016.
Aquest divendres s’ha celebrat l’acte central de la programació del 25N amb la lectura del Manifest institucional contra la violència de gènere. Enguany, s’ha posat l’accent a la conscienciació dels joves.
L’Espai Jove Satèl·lit i 9 joves MC’s del municipi i rodalies presenten el disc “ContraRAP25N. Rap vs Violència de Gènere”, composat i gravat per ells mateixos.
Aquest dimarts s’ha constituït el Consell d’Infants de Montornès, un grup format per vint alumnes de les cinc escoles del municipi que es reuniran mensualment per tractar temes d'interès local
El consistori s’estrena a Instagram i a Facebook i intensifica la presència a Twitter. Entre les novetats hi ha la retransmissió en directe d'esdeveniments a través de l’aplicació Periscope.
Un total de 20 persones del municipi en situació d'atur han fet un curs d'auxiliar en gestió de residus. Aquesta setmana completen la formació amb un curs d'economia social i solidària.