L’individu havia accedit a una de les casetes d'obra del carrer de la Llibertat trencant els vidres d'una finestra. La detenció va ser possible gràcies a l'avís del veïnat.
Les dades recollides durant els darrers mesos pel radar pedagògic aconsellen mesures dissuasives per tal de disminuir la velocitat dels vehicles que circulen pel nucli de Montornes i augmentar la seguretat. Durant el primer mes de prova de funcionament del dispositiu es va a registrar una punta de 145 Km/h a la BV-5001 al seu pas per Can Vilaró, en un tram limitat a 50 km/h.
El dimarts, 10 d'abril, de 10.20 a 10.30 h, es durà a terme una prova de funcionament de les sirenes ubicades al terme municipal per alertar en cas d'emergència química.
La Policía Local de Montornès ha obtingut l'autorització del Departament d'Interior de la Generalitat per incorporar càmeres als uniformes. Es podran utilitzar en els casos en què hi hagi risc per als agents o per a terceres persones.
Efectius de la Policia Local van col·laborar la matinada de dissabte amb els Mossos d'Esquadra, la Policia Local de Granollers i altres cossos en un macro dispositiu a la discoteca situada al límit entre Montornès i Granollers. Es van identificar més de 300 persones, es van aixecar 21 actes per comís d'estupefaents i diverses d'intervenció d'arma blanca, punys americans i una defensa elèctrica. Dins del local es van localitzar 11 menors.
El servei de transport escolar i el servei de transport adaptat del Consell Comarcal del Vallès Oriental se suspenen per a tota la jornada de demà, 28 de febrer, a causa de les previsions de neu i davant la possibilitat que hi hagi incidències en la ...
Isabel Martínez, caporal de la Policia Local de Montornès, assistirà a la I Trobada Nacional de dones policia que se celebrarà aquest mes a Madrid, en el marc del Saló Internacional de la Seguretat (SICUR).
Les detencions es van produir el 18 de gener durant un control preventiu de trànsit. Als detinguts, que no tenien antecedents, se'ls van intervenir embolcalls i bosses de diverses substàncies possiblement preparades per a la distribució, així com 790 euros en efectiu i tres telèfons mòbils.
L’Ajuntament ha adquirit un radar pedagògic per tal de conscienciar els conductors de la velocitat a la qual circulen. El radar s'anirà ubicant a diversos punts del municipi.