CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip

Consum

Mostrar:

Opcions

Notícies per data

  1. Productes afectats.
    18/04/2024
    Es tracta d’un lot d’un gel de dutxa i de tots els lots d’un aftershave comercialitzats per COTY i sota la marca Adidas. Es recomana no comprar-los i no consumir-los, en cas que ja s’hagin adquirit.
    Arxivat a: Consum
  2. Una de les imatges de la campanya "El consum responsable és a prop teu"
    15/03/2024
    Durant el 2023 l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor va atendre 774 casos, la major part dels quals relacionats amb subministraments com el gas i l’electricitat (29,46 %), serveis professionals (9,69 %) i entitats bancàries (9,69 %).
    Arxivat a: Ciutadania, Consum
  3. Alguns dels productes afectats.
    27/12/2023
    Hi ha sis colònies i dos gels de bany afectats que estan comercialitzats. Es recomana no comprar-los i, en cas d’haver-los adquirit, no consumir-los.
    Arxivat a: Consum, Promoció de la Salut
  4. Imatge: Freepik.
    15/03/2023
    Coincidint amb aquesta data, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) ha donat a conèixer que durant el 2022 va atendre un total de 908 casos, la major part dels quals sobre qüestions relacionades amb els subministraments bàsics i les telecomunicacions.
    Arxivat a: Ciutadania, Consum
  5. Calendari OMIC 2023 dedicat al Memorial Covid-19
    20/12/2022
    Com cada any, l’Oficina d’Atenció al Consumidor ha elaborat el calendari de prestació del servei utilitzant un element destacat del municipi. Enguany s’ha escollit el conjunt del Memorial Covid-19, ubicat als jardins de l’Ajuntament.
    Arxivat a: Consum
  6. Els establiments Iris formen part dels comerços adherits a la campanya.
    09/08/2022
    Les operacions de compra realitzades als establiments adherits a la campanya promoguda per l’Ajuntament i la Unió de Botiguers de Montornès han superat els 160.000 euros. Entre l’abril i el juny, les persones usuàries han fet compres per valor de 60.000 euros.
    Arxivat a: Consum, Promoció Econòmica
  7. imatge: fanjianhua
    24/05/2022
    A partir de divendres s’aplicaran modificacions en les condicions de les garanties i els drets de les persones consumidores, entre les quals l'ampliació del dret de desistiment a 30 dies en contractacions de serveis resultants de visites no sol·licitades.
    Arxivat a: Consum
  8. L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (2021)
    19/05/2022
    Durant l’any passat, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) va atendre 783 casos, 136 més que l’any anterior. Les consultes i mediacions més freqüents van tornar a ser les relacionades amb les telecomunicacions.
    Arxivat a: Ajuntament, Ciutadania, Consum
  9. L'alcalde, José A. Montero, i altres representants dels municipis que formen la Xarxa a l'Ajuntament del Prat (Foto Ajt del Prat)
    25/02/2022
    Aquest divendres s’ha presentat al Prat la nova Xarxa de Municipis pel Dret als Serveis Bancaris Bàsics. A l’acte, ha assistit l’alcalde, José A. Montero, juntament amb una desena de representants dels municipis que formen part de la nova entitat. L’objectiu és cercar fórmules que ajudin als municipis a desenvolupar serveis bancaris d’àmbit local.
    Arxivat a: Ajuntament, Consum
  10. imatge: freepik
    09/02/2022
    El servei de la plataforma Llega800 s'adreça a aquelles persones que tinguin interferències a la TDT motivades per la implementació del servei de telefonia mòbil de 4a Generació a Montornès. Les persones que, després de resintonitzar els canals als televisors, continuen tenint afectacions es poden posar en contacte al web de la plataforma Llega800 o trucar al telèfon gratuït 900 831 902.
    Arxivat a: Ciutadania, Consum
Pàgina 1 de 2 Següent
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona