Es tracta d’un lot d’un gel de dutxa i de tots els lots d’un aftershave comercialitzats per COTY i sota la marca Adidas. Es recomana no comprar-los i no consumir-los, en cas que ja s’hagin adquirit.
Durant el 2023 l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor va atendre 774 casos, la major part dels quals relacionats amb subministraments com el gas i l’electricitat (29,46 %), serveis professionals (9,69 %) i entitats bancàries (9,69 %).
Coincidint amb aquesta data, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) ha donat a conèixer que durant el 2022 va atendre un total de 908 casos, la major part dels quals sobre qüestions relacionades amb els subministraments bàsics i les telecomunicacions.
Com cada any, l’Oficina d’Atenció al Consumidor ha elaborat el calendari de prestació del servei utilitzant un element destacat del municipi. Enguany s’ha escollit el conjunt del Memorial Covid-19, ubicat als jardins de l’Ajuntament.
Les operacions de compra realitzades als establiments adherits a la campanya promoguda per l’Ajuntament i la Unió de Botiguers de Montornès han superat els 160.000 euros. Entre l’abril i el juny, les persones usuàries han fet compres per valor de 60.000 euros.
A partir de divendres s’aplicaran modificacions en les condicions de les garanties i els drets de les persones consumidores, entre les quals l'ampliació del dret de desistiment a 30 dies en contractacions de serveis resultants de visites no sol·licitades.
Durant l’any passat, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) va atendre 783 casos, 136 més que l’any anterior. Les consultes i mediacions més freqüents van tornar a ser les relacionades amb les telecomunicacions.
Aquest divendres s’ha presentat al Prat la nova Xarxa de Municipis pel Dret als Serveis Bancaris Bàsics. A l’acte, ha assistit l’alcalde, José A. Montero, juntament amb una desena de representants dels municipis que formen part de la nova entitat. L’objectiu és cercar fórmules que ajudin als municipis a desenvolupar serveis bancaris d’àmbit local.
El servei de la plataforma Llega800 s'adreça a aquelles persones que tinguin interferències a la TDT motivades per la implementació del servei de telefonia mòbil de 4a Generació a Montornès. Les persones que, després de resintonitzar els canals als televisors, continuen tenint afectacions es poden posar en contacte al web de la plataforma Llega800 o trucar al telèfon gratuït 900 831 902.