Per segon any consecutiu, diversos DJ’s oferiran sessions de música electrònica durant tot un dia al pati del Centre Juvenil Sputnik. L’activitat va ser la més votada a l’Assemblea Jove dels pressupostos Kosmos per a joves de 18 a 30 anys.
La música electrònica serà la protagonista aquest dissabte 26 d’abril a Montornès amb la segona edició de El Garden, un festival que va néixer l’any passat a partir dels pressupostos participatius Kosmos del Departament municipal de Joventut.
El grup motor de l’activitat, format per joves montornesencs/enques, ha programat un total de sis actuacions de DJ’s des de les 12.30 h i fins a les 21.30 h. Els artistes confirmats són Ruben García, AC Marcos, Drunk At Vogue, Arnauba, Degrand i Garba. També hi haurà parades de menjar i beguda a càrrec d’establiments i entitats del poble.
La dotació econòmica de l’activitat, finançada amb els pressupostos participatius Kosmos 2025 del Departament municipal de Joventut, és de 4.000 €.
L’entrada és gratuïta i no cal fer-ne cap reserva prèvia.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.