Durant aquest curs, el Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament ha tramitat 520 sol·licituds, de les quals 419 han estat resoltes favorablement pel Consell Comarcal. Les famílies poden consultar directament l’estat de la seva sol·licitud al web del Consell Comarcal.
El Consell Comarcal ha publicat aquests dies la tercera resolució dels ajuts de menjador d’aquest curs. N’hi ha 21 beques noves atorgades per a l’alumnat de Montornès. Durant aquest curs, el Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament ha tramitat un total de 520 sol·licituds, de les quals 419 han estat resoltes favorablement pel Consell Comarcal. N’hi ha 91 de denegades i 10 pendents de resolució.
La major part de les denegades ho han estat per superar els llindars de renda familiar o capital mobiliari. L’Ajuntament, per la seva banda, ha atorgat aquest curs 16 beques que complementen part de les que havien estat denegades.
El Consell Comarcal té habilitada una pàgina web que permet veure l’estat de l’expedient amb l’IDALU de l’alumne, que trobareu en els enllaços adjunts a aquesta informació. També podeu consultar els llistats de les resolucions.
El termini per a la interposició de recursos per via administrativa contra els expedients resolts en aquest Decret de Gerència finalitza el 21 d’abril de 2025.
Les famílies que vulguin presentar recurs poden contactar amb el Departament de Serveis Socials al telèfon 935 721 170 (ext. 3), de dl. a dv. De 9 a 14 h, i demanar cita prèvia amb un tècnic o tècnica per tal de revisar les possibles causes.
Les famílies que tinguin dubtes, tinguin ajuts pendents de resoldre o no hagin tramitat la seva sol·licitud dins del termini establert poden adreçar-se al mateix telèfon per obtenir més informació.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.