Les famílies els podran tramitar fins al 9 de juny de manera telemàtica al web municipal o bé presencialment demanant cita prèvia al Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament.
Aquest dimarts ha començat el termini de presentació de sol·licituds d’ajuts per al menjador escolar, una convocatòria del Departament d’Educació de la Generalitat que al Vallès Oriental és gestionada pel Consell Comarcal. Hi poden optar les famílies amb fills/es escolaritzats/des als centres d’educació infantil i primària.
Entre les novetats d’enguany hi ha la creació d’un nou llindar de renda d’ajut 100 % garantit per a les situacions d’ingressos més baixos, així com un altre que també cobreix la totalitat de l’ajut d’aquells/es alumnes amb discapacitat acreditada superior o igual al 33 % (sempre i quan la renda de la unitat familiar no superi els llindars fixats). Així, els ajuts oscil·laran entre el 70 i el 100 % del cost del servei.
El termini de sol·licitud romandrà obert fins al 9 de juny. Les famílies interessades poden demanar-los de forma presencial amb cita prèvia amb el Departament de Serveis Socials (telèfon 93 572 11 70 ext. 3) o de manera telemàtica a l’enllaç adjunt.
Els infants dels centres educatius que estan valorats com a desplaçats també rebran la trucada des del Departament municipal d’Educació per informar-los dels ajuts.
Trobareu tota la informació als enllaços adjunts.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.