CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Ple ordinari del mes de març

Ple ordinari del mes de març

28/02/2023

El Ple tindrà lloc a la Sala d’Actes de l’Ajuntament el dijous 2 de març a les 19.30 h. També es podrà seguir en directe pel canal de YouTube de l'Ajuntament de Montornès.

Síntesi de l’ordre del dia:

  1. Aprovar, si s'escau, l'esborrany de l'acta de la sessió anterior d'1 de febrer de 2023.
  2. Assabentat dels decrets dictats entre el 30 de gener i el 24 de febrer de 2023.
  3. Assabentat de l'execució del pressupost, període mig de pagament i morositat 4t trimestre any 2022.
  4. Resoldre el recurs de reposició interposat contra una denegació de sol·licitud de compatibilitat d'un treballador.
  5. Aprovar la relació de llocs de treball per l’any 2023.
  6. Aprovar la manifestació de la voluntat de continuar formant part del Consorci per a la Gestió Integral d’Aigües de Catalunya (CONGIAC) i la seva continuïtat.
  7. Aprovar la modificació del Pressupost núm. 5/2023 mitjançant crèdit extraordinari per a dotar el Pressupost vigent d'aplicacions al capítol 1 de despeses.
  8. Aprovar la rectificació dels errors de fet o aritmètics de l'annex de Personal del Pressupost 2023.
  9. Aprovar la modificació de l'ordenança fiscal núm.5 reguladora de l'Impost sobre l'Increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana (IIVTNU), per actualitzar els nous tipus de gravamen.
  10. Aprovar la declaració d’especial interès o utilitat municipal d’obres, als efectes de bonificar punts i articles de l’Ordenança fiscal núm. 4.
  11. Moció sobre els casos d’espionatge a moviments socials.
  12. Moció sobre l'educació inclusiva.
  13. Sessió de control dels òrgans de govern.
Arxivat a: Ajuntament, Ciutadania
Un moment del Ple ordinari del 2 de febrer de 2023
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona