El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert del 17 de maig al 15 de juny. Es poden sol·licitar telemàticament o de forma presencial demanant cita prèvia al Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament.
Aquesta setmana s'inicia el termini de presentació de sol·licituds d'ajuts per al menjador escolar que atorga el Departament d'Educació de la Generalitat i que es gestionen a través del Consell Comarcal. Els ajuts s'adrecen a l’alumnat matriculat de segon cicle d’educació infantil i d’ensenyaments obligatoris, per al curs 2022-23.
La convocatòria d’enguany presenta algunes novetats, entre les quals hi ha l’augment dels llindars màxims de renda familiar per accedir als ajuts i una nova deducció en el còmput dels elements patrimonials i cadastrals. Els ajuts oscil·laran entre el 70 % i el 100 % del cost del servei.
El termini de sol·licitud romandrà obert del 17 de maig al 15 de juny. Les famílies interessades poden demanar-los de forma telemàtica o presencial, demanant cita prèvia amb el Departament de Serveis Socials (telèfon 93 572 11 70 ext. 3).
Els infants dels centres educatius que estan valorats com a desplaçats també rebran la trucada des del Departament municipal d’Educació per informar-los dels ajuts.
Trobareu tota la informació en els enllaços adjunts.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.