Les persones que vulguin optar a la gestió del servei poden presentar les seves sol·licituds de manera telemàtica fins al 22 de març a través del perfil del contractant de l’Ajuntament. La licitació inclou el servei de bar i consergeria del casal.
L’Ajuntament ha ampliat el termini per presentar-se al procés de licitació i adjudicació del servei de bar i de consergeria del Casal de la Gent Gran de Montornès Nord, situat al carrer de les Hermanas de la Virgen Niña, 4-6.
Per facilitar la participació de possibles licitadors i atenent les característiques del servei que s’oferirà, les clàusules del plec d’adjudicació no recullen que els futurs adjudicataris hagin de satisfer cap cànon a l’Ajuntament.
Amb tot, no s’exclou que qui vulgui licitar pugui oferir el pagament d’un preu anual com a millora de la seva oferta.
El contracte tindrà una durada de 2 anys amb la possibilitat de ser prorrogat fins a un màxim de dos anys més.
Criteris de valoració de les ofertes
La valoració de les propostes tindrà en compte diversos aspectes, com les millores sense cost a les instal·lacions que ofereixi la persona licitadora; la proposta d’activitats lúdiques i culturals; i millores de caire social (aquelles, per exemple, relacionades amb la contractació de persones que es troben en situació d’exclusió social, o estiguin desocupades o tinguin dificultats per integrar-se en el mercat de treball).
Les persones o empreses licitadores tenen temps fins al 22 de març a les 14 h per presentar la documentació de la seva oferta telemàticament amb l’eina Sobre Digital de la Plataforma de serveis de contractació pública de Catalunya, accessible en el Perfil del contractant de l’Ajuntament de Montornès del Vallès.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.