El servei de la plataforma Llega800 s'adreça a aquelles persones que tinguin interferències a la TDT motivades per la implementació del servei de telefonia mòbil de 4a Generació a Montornès. Les persones que, després de resintonitzar els canals als televisors, continuen tenint afectacions es poden posar en contacte al web de la plataforma Llega800 o trucar al telèfon gratuït 900 831 902.
La implementació del servei de telefonia mòbil de 4a Generació (4G en la banda de 800 MHz), a Montornès realitzada durant l’octubre de l’any passat, donava peu que es poguessin produir afectacions en la recepció de la TDT en algunes zones. Amb l’objectiu de solucionar aquests problemes i garantir un correcte funcionament de la senyal de la televisió, es va crear la plataforma Llega800. Es tracta d’un servei gratuït dedicat a realitzar les actuacions necessàries en les instal·lacions de recepció de les persones usuàries del sistema.
D’acord amb l’Ordre Ministerial que regula el procés, el termini per demanar les revisions sense cost en cas d’afectació era de 6 mesos a comptar des de la data de la posada en marxa de les estacions de telefonia mòbil. L’últim dia per sol·licitar les consultes gratuïtes per possibles afectacions ocasionades pels nodes 4G en la banda de 800 MHz és el 28 de febrer.
En cas de dubte les persones interessades poden trucar al telèfon gratuït de l’Oficina Tècnica d’Ajuntaments de Llega800, el 900 831 902. El telèfon gratuït del Centre d’Atenció a l’Usuari, centrat en la resolució d’incidències, és el 900 833 999.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.