Des d'aquest dimarts 1 de febrer i fins al dia 10, el veïnat pot opinar sobre el reglament de funcionament de la Biblioteca que s’està elaborant. S'hi pot participar presentant una instància a l'Ajuntament o a través de la plataforma participa 311 – Decidim Montornès.
L'Ajuntament ha posat en marxa el procés d'elaboració del reglament de funcionament dels serveis de la Biblioteca municipal.
El document recollirà les condicions generals d’ús de l’equipament com a espai de trobada de la comunitat; definirà els drets i deures de les persones usuàries; i regularà els serveis que s'hi presten com el de consulta i informació, préstec propi i préstec interbibliotecari, accés a Internet, activitats per al foment de la lectura, serveis per a col·lectius amb necessitats especials, etc.
La ciutadania i les organitzacions que ho considerin adient poden remetre les seves opinions de l'1 al 10 de febrer de 2022, emplenant la següent instància o a través de la plataforma Participa 311.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.