El nou logotip manté els elements principals de l’escut heràldic, com la corona, el Castell de Sant Miquel, la muntanya, la Creu de Sant Jordi i els quatre pals reials, tot simplificat i actualitzat per facilitar-ne la reproducció en tots els mitjans.
Aquesta setmana el web municipal i les xarxes socials de l’Ajuntament han renovat la imatge per adaptar-la a la nova identitat corporativa aprovada pel ple municipal el mes d’octubre. La imatge incorpora un nou logotip que continua basat en l’escut heràldic original de 1992. La marca manté els elements bàsics d’identificació: la corona, el Castell de Sant Miquel, la Creu de Sant Jordi i les quatre barres. També incorpora la llegenda “MONTORNÈS DEL VALLÈS AJUNTAMENT” en què el nom del municipi preval sobre la institució.
El conjunt s’ha simplificat a una sola tinta, mantenint el granat corporatiu, i s’ha dotat d’una pastilla o espai de protecció que forma part de la marca. L’actualització del logotip ha anat acompanyada per l’elaboració d’un manual de les aplicacions per cobrir al màxim les necessitats comunicatives de l’Ajuntament (aplicacions digitals, espai públic, actes institucionals, etc.).
La nova identitat ja s’ha començat a utilitzar en la difusió d’esdeveniments i en aplicacions digitals i s’anirà implementant de forma sostenible a mesura que s’hagin de renovar els elements identificatius de l’Ajuntament en els diversos àmbits.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.