Aquest diumenge s’han sortejat els Vals de compra Moneder de la Campanya Som Comerç, una col·laboració de la Unió de Botiguers i l’Ajuntament. S’han repartit més de 300 premis amb una dotació global de 15.000 euros.
Un total de 623 clients han participat en el sorteig de Vals de compra Moneder organitzat per la Unió de Botiguers i l’Ajuntament en el marc de la campanya Montornès Som Comerç.
La campanya, presentada a començaments de desembre, té l’objectiu d’incentivar el comerç de proximitat i posar-lo en valor davant de les noves formes de compra i les dificultats afegides per la pandèmia. L’App Som Comerç i la targeta Moneder que duu associada permeten acumular descomptes, promocions i altres avantatges. Durant el Nadal, han servit per participar en el sorteig de vals de compra amb una dotació global de 15.000 euros. S’ha atorgat un premi de 1.500 euros; 1 premi de 1.000 euros; 4 premis de 500 euros; 10 premis de 100 euros; 100 premis de 50 euros i 225 premis de 20 euros.
El valor de cada premi ha estat transferit a l’App i targeta de les persones guanyadores, que el podran utilitzar entre l’1 de febrer i el 31 de maig en una o diverses compres als establiments adherits.
Prop d’un miler d’operacions de compra
En total, en el termini establert per participar al sorteig (entre el 13 de desembre i el 5 de gener) s’han generat 965 operacions de compra en els establiments adherits, que han representat un moviment econòmic de 49.141 €.
La Unió de Botiguers ha estat la plataforma d’inici i difusió de la nova targeta moneder, que actualment compta amb 39 establiments adherits de tots els àmbits: moda, tecnología, restauració, etc. Es pretén que la iniciativa vagi creixent i arribi a un centenar d’establiments del poble.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.