L’espai del Servei Català de Trànsit ha ampliat el període d’atenció telefònica durant tot un any. L’objectiu de la prestació és millorar l’assistència a les víctimes en el període posterior al sinistre viari.
L’equip del Servei Català de Trànsit ha renovat la campanya divulgativa del Servei d’Informació i Atenció a les Víctimes de Trànsit (SIAVT), coincidint amb l’ampliació dels horaris de funcionament de l’espai.
Des del juny, el SIAVT compta amb operadors/es telefònics/ques que atenen les víctimes els 365 dies de l’any, de 9 a 20 h.
El servei va començar a funcionar el maig de 2012 com una iniciativa pionera a l’Estat per atendre les persones que han patit un accident de trànsit i les seves famílies.
Els i les professionals els faciliten informacions jurídiques, socials i administratives. Així mateix, es disposa d’un servei d’atenció psicològica arreu de Catalunya per atendre les víctimes en persona.
Per posar-vos en contacte amb el Servei Català de Trànsit cal que truqueu al telèfon gratuït 900 100 268. També podeu adreçar-vos al web del SIAVT.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.