L’Ajuntament ha posat en marxa una enquesta per conèixer l’opinió del veïnat en relació als serveis que presta a la ciutadania. S’hi pot participar en línia a través de la plataforma participa311 (l’antiga Decidim) fins al 10 de desembre.
Aquest dimecres s’ha obert el termini per participar en l’enquesta de satisfacció que l’Ajuntament ha posat en marxa amb l’objectiu de conèixer la percepció de la ciutadania en relació als serveis i equipaments municipals.
L’enquesta forma part del procés d’elaboració de la Carta de serveis de l’Ajuntament que incorporarà millores de forma continuada. Inclou un bloc amb 8 qüestions relacionades amb la web municipal, les instal·lacions i equipaments, i l’atenció ciutadana, que cal valorar amb una puntuació de 0 a 10.
A continuació es demana seleccionar d’una llista, els 3 aspectes en què es vol que s’incideixi de forma preferent. Entre les propostes hi ha l’atenció rebuda, l’agilitat en la tramitació, el temps d’espera o la tramitació en línia. Finalment, es demana concretar una proposta de millora dels aspectes seleccionats.
Les dades que s’obtinguin serviran per poder establir criteris i anar perfeccionant, d’acord amb la importància que hi doni el veïnat.
Després d’aquesta primera enquesta, se’n preveu fer d’altres sobre temàtiques específiques amb l’objectiu d’anar introduint millores concretes a cada àmbit.
La participació en l’enquesta de satisfacció es pot fer a través de la plataforma participa311 (l’antiga Decidim) fins al 10 de desembre.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.