L'Oficina visitarà Montornès el 16 de setembre i s'ubicarà a l'edifici de l'OAC Centre, al carrer de Sant Isidre. Cal demanar cita prèvia al telèfon 93 572 11 70, de dilluns a divendres de 8 a 15 h i els dimarts i dijous, també de 17 a 19 h.
El 16 de setembre, l'Oficina mòbil de la Direcció General de la Policia reprendrà el servei presencial d'expedició i renovació del DNI a Montornès, suspès des del mes de març a causa de la crisi sanitària de la Covid-19.
Per accedir al servei cal sol·licitar cita prèvia al telèfon 93 572 11 70, de dilluns a divendres de 8 a 15 h i els dimarts i dijous, també de 17 a 19 h. El dia i hora assignats, cal anar a l'edifici de l'OAC Centre, situat al carrer de Sant Isidre.
Es recomana que les persones vagin soles i només vagin acompanyades si necessiten assistència o en el cas de menors. És obligatori l'ús de mascareta, el rentat de mans i respectar la distància de seguretat entre persones.
Per tal de complir amb totes les normatives de capacitat i aforament, es podran atendre un màxim de 40 cites i es permetran un màxim de 4 persones de forma simultània en l'espai habilitat per a la prestació del servei.
Per a la realització del tràmit, cal tenir en compte el següent:
El dia de l'expedició cal aportar la següent documentació:
L'Oficina mòbil tornarà a Montornès el 23 de setembre per fer el lliurament dels documents expedits.
L'expedició i renovació del DBI també es pot dur a terme a les comissaries de la Policia Nacional. Es pot sol·licitar cita prèvia al telèfon 902 247 364 o al web www.citapreviadnie.es.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.