Els ajuts de menjador escolar per al curs 2020-21 es poden sol·licitar fins al 24 de juliol. Les famílies interessades han de demanar cita prèvia al departament de Serveis Socials de l’Ajuntament.
Aquesta setmana s'inicia el termini de presentació de sol·licituds d'ajuts per al menjador escolar que atorga el departament d’ensenyament de la Generalitat i que es gestionen a través del Consell Comarcal. Els ajuts s'adrecen a l’alumnat matriculat de segon cicle d’educació infantil i d’ensenyaments obligatoris, per al curs 2020-2021.
El termini de sol·licitud romandrà obert fins al 24 de juliol. Les famílies interessades s’han de posar en contacte amb el Consistori i demanar visita amb el Departament de Serveis Socials (telèfon 93 572 11 70).
Els infants dels centre educatius que estan valorats com a desplaçats per la comissió d’escolarització rebran la trucada des del departament municipal d’educació per poder tramitar els ajuts.
OAC 360, suport a la ciutadania en la tramitació
És molt important passar per la revisió de l'equip tècnic de Serveis Socials abans de presentar la sol·licitud per registre d'entrada, per tal de rebre el suport i assessorament necessari. L’Ajuntament ha posat en marxa el Suport de l’OAC 360. Les famílies que tinguin dificultats per completar el tràmit electrònic de la sol·licitud d'ajuts per al menjador escolar seran derivades des dels Serveis Socials a aquesta unitat que s’encarregarà de gestionar-la.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.