L'oficina mòbil de la Direcció General de la Policia torna a Montornès per tramitar l'expedició del DNI el 22 de gener.
Aquest mes, l'oficina mòbil de la Direcció General de la Policia es desplaçarà al poble el dimecres 22 per tramitar l'expedició del DNI.
Es pot demanar hora de forma presencial a l'Ajuntament, o per telèfon, al 93 572 11 70, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Cal tenir en compte el següent:
- És imprescindible la presència física de la persona a qui s'hagi d'expedir el DNI. Els menors de 14 anys hauran d'anar acompanyats del pare, mare o tutor amb el DNI en vigor, o d'una persona amb autorització acompanyada de la fotocòpia per ambdues cares del DNI del pare, mare o tutor del menor.
- S'ha d'abonar les taxes legalment establertes en el moment de formalitzar el tràmit.
- Cal presentar els documents exigits segons el cas.
El dia de l'expedició cal aportar la següent documentació:
- Per a la primera inscripció: una fotografia, certificat d'empadronament de l'Ajuntament de Montornès del Vallès (validesa de 3 mesos) i certificat literal de naixement expedit pel Registre Civil (validesa de 3 mesos).
- Per a renovació per caducitat: una fotografia i el DNI caducat.
- Per a renovació per canvi de domicili: una fotografia i certificat d'empadronament (validesa de 3 mesos).
- Per a renovació per pèrdua: una fotografia.
- Per a renovació per sostracció: una fotografia i la denúncia de la sostracció.