CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Ple ordinari a l'Ajuntament

Ple ordinari a l'Ajuntament

01/11/2016

La sessió tindrà lloc aquest dijous, 3 de novembre, a les 19.30 h a la Sala d'Actes de la Casa Consistorial. L'ordre del dia inclou, entre altres punts, la proposta d'aprovació de les ordenances fiscals i preus públics que entraran en vigor el 2017.

El Ple presenta un ordre del dia que, en síntesi, és el següent: 

1. Aprovar, si s'escau, l'esborrany de l'acta de la sessió anterior, de 6 d'octubre de 2016.
2. Assabentat dels decrets dictats entre el 3 i el 27 d'octubre de 2016.
3. Assabentat de modificació del cartipàs municipal 2015-2019.
4. Assabentat de contractació de personal.
5. Expedient per aprovar la modificació de l'acord d'organització municipal 2015-2019.
6. Expedient per aprovar inicialment la liquidació del contracte subscrit amb Gestió Esportiva Montornès, SL per a la gestió del servei públic municipal d'esports de Montornès del Vallès.
7. Expedient per l'alienació de la parcel·la núm. 10 del projecte de reparcel·lació del Sector H, Can Parellada, situada al carrer Vilar d'Abdelà, 6 de Montornès del Vallès.
8. Expedient per aprovar la modificació de les ordenances fiscals dels preus públics per a l'exercici 2017.
9. Expedient per aprovar la moció en defensa del dret de les dones al treball en igualtat d'oportunitats.
10. Expedient per aprovar la moció en defensa de l'autonomia local i contra la judicialització de les decisions preses pels ajuntaments.
11. Sessió de control dels òrgans de govern.

Arxivat a: Ajuntament
Sala d'Actes de l'Ajuntament de Montornès
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona