Els propers dies de visita de l’oficina mòbil de la Direcció General de la Policia per tramitar l’expedició del DNI són el 10 i el 17 de setembre
L'oficina mòbil de la Direcció General de la Policia es desplaçarà a Montornès per tramitar l'expedició del DNI els dies següents:
Dimecres, 10-09-2014
Dimecres, 17-09-2014
Es pot demanar hora de forma presencial a l'Ajuntament, o per telèfon, al 93 572 11 70, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Cal tenir en compte el següent:
- És imprescindible la presència física de la persona a qui s'hagi d'expedir el DNI. Els menors de 14 anys hauran d'anar acompanyats del pare, mare o tutor amb el DNI en vigor, o d'una persona amb autorització acompanyada de la fotocòpia per ambdues cares del DNI del pare, mare o tutor del menor.
- S'ha d'abonar les taxes legalment establertes en el moment de formalitzar el tràmit
- Cal presentar els documents exigits segons el cas
El dia de l'expedició cal aportar la següent documentació:
- Per a la primera inscripció: una fotografia, certificat d'empadronament de l'Ajuntament de Montornès del Vallès (validesa de 3 mesos) i certificat literal de naixement expedit pel Registre Civil (validesa de 3 mesos)
- Per a renovació per caducitat: una fotografia i el DNI caducat
- Per a renovació per canvi de domicili: una fotografia i certificat d'empadronament (validesa de 3 mesos)
- Per a renovació per pèrdua: una fotografia
- Per a renovació per sostracció: una fotografia i la denúncia de la sostracció