El Ple Municipal va aprovar en la sessió del 5 de setembre iniciar els tràmits per resoldre el contracte signat amb l’empresa Gestió Esportiva Montornès SL per a la gestió del Complex Esportiu Municipal
Des del mes de novembre de 2004 l’empresa Gestió Esportiva Municipal SL (del grup SEAE) és la titular de la concessió del servei públic municipal d’esports concentrat en les instal·lacions del Complex Esportiu Municipal (CEM).
El febrer de 2012 l’Ajuntament va demanar una auditoria comptable externa del període comprès entre els anys 2009 i 2011 per comprovar l’estat de l’empresa. Entre els motius, hi havia el fet que l’adjudicatària no havia abonat al consistori els cànons corresponents que incloïa el plec de condicions de la concessió perquè declarava pèrdues anuals.
L’anàlisi comptable de la situació financera de l’empresa va posar en qüestió la manca de beneficis, per la qual cosa Gestió Esportiva Municipal, SL, hauria d’haver assumit el pagament dels cànons dela concessió. Tambées van detectar irregularitats de gestió i deutes en matèria tributària.
Tot plegat va conduir l’Ajuntament, ara fa 9 mesos, a mirar de negociar amb Gestió Esportiva Montornès SL una solució, però no s’ha arribat a cap entesa.
Les darreres passes han estat l’acord del Ple Municipal per iniciar els tràmits de resolució del contracte i la designació d’una persona encarregada de vetllar pel traspàs de la gestió del CEM al consistori.
Els serveis que s’ofereixen als 1.800 usuaris de la instal·lació i els treballadors que els presten no es veuran afectats pel procés de transició.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.