CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Serveis mínims a l’Ajuntament de Montornès

Serveis mínims a l’Ajuntament de Montornès

13/11/2012

La Comissió de seguiment i interpretació de l’acord de condicions del personal funcionari i del conveni col·lectiu del personal laboral de l'Ajuntament de Montornès del Vallès va acordar, el 2 de novembre, els serveis mínims a establir en la jornada de vaga general del 14 de novembre de 2012

En el decret número D20120001001306 es determina que, durant la vaga convocada per al 14 de novembre de 2012, els serveis mínims de l’Ajuntament de Montornès del Vallès estaran constituïts pel Registre General que romandrà obert durant tota la jornada laboral, des de les 8 fins a les 15 hores, amb un funcionari del servei, que realitzarà les tasques pròpies del Departament.

Més enllà dels serveis mímims decretats, l'obertura o tancament dels serveis municipals vindrà determinat pel major o menor seguiment de la vaga general per part dels empleats públics encarregats del servei en qüestió.

Arxivat a: General
Façana de l'Ajuntament de Montornès del Vallès

Arxius adjunts

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona