En compliment de l’article 4 del Reial Decret Legislatiu 4/2012, de 24 de febrer, pel qual es determinen obligacions d’informació i procediments necessaris per a establir un mecanisme de finançament per al pagament als proveïdors de les entitats locals, els contractistes poden sol·licitar informació sobre la seva inclusió en la relació certificada i remesa el dia 15 de març de 2012 al Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques de l’Estat, en els termes i amb el contingut previst a l’article 3 d’aquest Reial Decret Legislatiu.
Per a consultes personalitzades, els contractistes s’hauran de dirigir al Departament d’Intervenció de l'Ajuntament de Montornès i identificar-se mitjançant escriptura de poders i Document Nacional d’Identitat, per tal de donar compliment amb la normativa de protecció de dades de caràcter personal.
Per a consultes per escrit, tenen a la seva disposició, en l’oficina d’atenció al ciutadà d’aquesta corporació i al final d’aquest escrit, el model de sol·licitud del certificat individual de reconeixement de l’existència d’obligacions pendents de pagament a càrrec de les entitats locals aprovat mitjançant “ Orden HAP/537/2012, de 9 de marzo, por la que se aprueban el modelo de certificado individual, el modelo para su solicitud y el modelo de plan de ajuste, previstos en el Real Decreto-ley 4/2012, de 24 de febrero, por el que se determinan obligaciones de información y procedimientos necesarios para establecer un mecanismo de financiación para el pago a los proveedores de las entidades locales” publicada en el BOE del dia 16 de març de 2012.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.