CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Ple ordinari a l'Ajuntament de Montornès

Ple ordinari a l'Ajuntament de Montornès

28/02/2012

El Ple se celebrarà el dijous, 1 de març, a les 19.30 h, a la Sala d'Actes de la Casa Consistorial

El ple presenta un ordre del dia que, en síntesi, és el següent:

1. Aprovació, si s'escau, de l'esborrany de l'acta de la sessió anterior, del 2 de febrer de 2012.
2. Assabentat dels decrets dictats entre el 30 de gener i el 24 de febrer de 2012.
3. Moció per a l'habilitació d'una zona d'aparcament al Torrent de Vinyes Velles.
4. Moció sobre el 8 de març, Dia Internacional de la Dona Treballadora.
5. Moció sobre el finançament de la Llei de Barris.
6. Moció en defensa dels centres educatius de titularitat municipal.
7. Moció contra la reforma laboral imposada pel Govern de l'Estat.
8. Expedient d'aprovació del Reglament regulador de les audiències públiques de l'Ajuntament de Montornès del Vallès.
9. Expedient de resolució de les al·legacions presentades contra l'acord de Ple de 12 de gener de 2012 d'aprovació de l'increment de les tarifes urbanes del servei d'autotaxi per a l'any 2012.
10. Expedient de delegació de la representació a l'AMTU als efectes del pacte segon, lletra B, paràgraf 1 del conveni de 7 de juliol de 2010, subscrit entre la Generalitat de Catalunya, l'ATM i l'AMTU.
11. Expedient de no admissió a tràmit, per improcedent, del recurs interposat contra l'acord de Ple de 12 de gener de 2012.
12. Expedient d'aprovació definitiva del Compte General de l'exercici 2010.
13. Expedient sancionador per portar un gos potencialment perillós deslligat i sense morrió a la via pública.
14. Sessió de control dels òrgans de govern.

Arxivat a: General
Sala d'Actes de l'Ajuntament de Montornès
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona