L’Ajuntament de Montornès i la parròquia de Sant Sadurní han signat un conveni de lloguer perquè el consistori pugui fer ús d’una sala d’actes, propietat de l’església, que està situada al número 1 del camí antic de Martorelles
El conveni, amb una durada de 4 anys, recull que l’Ajuntament farà ús de la sala d’actes per desenvolupar activitats relacionades amb els àmbits educatiu, social i humanitari. El preu del lloguer per cada esdeveniment celebrat a l'equipament s'ha estimat en 100 euros. Les despeses de subministraments d’aigua, llum, telèfon, assegurances, etc aniran a càrrec del propietari de l'espai.
La sala d’actes, amb uns 360 metres quadrats, va ser construïda ara fa 5 anys. Disposa d’un escenari, un vestíbul, una cuina, un magatzem i lavabos. L’aforament és de 150 persones i les instal·lacions estan adaptades per a persones amb mobilitat reduïda.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.