CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > La sala d’actes de la parròquia de Sant Sadurní a disposició del municipi

La sala d’actes de la parròquia de Sant Sadurní a disposició del municipi

26/01/2012

L’Ajuntament de Montornès i la parròquia de Sant Sadurní han signat un conveni de lloguer perquè el consistori pugui fer ús d’una sala d’actes, propietat de l’església, que està situada al número 1 del camí antic de Martorelles

El conveni, amb una durada de 4 anys, recull que l’Ajuntament farà ús de la sala d’actes per desenvolupar activitats relacionades amb els àmbits educatiu, social i humanitari. El preu del lloguer per cada esdeveniment celebrat a l'equipament s'ha estimat en 100 euros. Les despeses de subministraments d’aigua, llum, telèfon, assegurances, etc aniran a càrrec del propietari de l'espai.

La sala d’actes, amb uns 360 metres quadrats, va ser construïda ara fa 5 anys. Disposa d’un escenari, un vestíbul, una cuina, un magatzem i lavabos. L’aforament és de 150 persones i les instal·lacions estan adaptades per a persones amb mobilitat reduïda.

Arxivat a: General
Sala d'actes de la parròquia de Sant Sadurní
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona