CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Inici de dos cursos de monitors de temps de lleure

Inici de dos cursos de monitors de temps de lleure

23/06/2010

Aquest dilluns els departaments de Joventut i de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Montornès posaran en marxa dos curs de monitors de temps de lleure. Prop d'una quarantena de persones assistiran a les classes que s'impartiran, al matí al Casal de Cultura i a la tarda, al Centre Juvenil Satèl·lit.

El curs de monitors de temps de lleure s’adreça a persones majors de 18 anys que vulguin adquirir els coneixements necessaris per treballar amb infants i joves en l'àmbit de les activitats de lleure.

Els dos cursos consten de dues parts, una teòrica i una pràctica. La part teòrica inclou 100 hores de continguts de pedagogia i psicologia evolutiva. L’etapa pràctica inclou 150 hores de formació en un projecte educatiu de lleure, i només es podrà cursar un cop superada la part teòrica.

El curs es desenvoluparà de 10 a 14 h, al Casal de Cultura, i també de 16 a 20 h, al Centre Juvenil Satèl·lit. Els alumnes que assistiran a les classes del Casal de Cultura, tots són usuaris de la borsa de treball municipal en situació d'atur, han passat un procés de selecció i accedeixen de manera gratuïta a la formació. El curs que s'imparteix al Centre Juvenil Satèl·lit és de pagament.

Un cop superada la formació, els participants obtindran un títol acreditatiu per treballar com a monitor de temps de lleure en esplais, casals d'estiu, casals infantils i colònies, entre d'altres.

A l'octubre de 2009 es va fer el darrer curs a l'àmbit del temps de lleure.

 

Arxivat a: General
El curs, de 250 hores, s'imparteix a 22 persones de Montornès
Participants al curs
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona