Dia i hora: dilluns 21/09/2020 a les 19:00
Lloc: Carpa Polivalent El Sorralet
El xou de Santi Rodríguez arriba a Montornès per arrencar rialles en l'últim dia d'activitats de la Festa Major 2020.
El polifacètic monologuista, actor i humorista de Jaén, conegut per molts per la seva interpretació a la sèrie 7 Vidas, oferirà una tarda d'humor a la Carpa Polivalent El Sorralet.
L'artista representarà el seu espectacle Como en casa de uno... en ningún sitio, que ha passat per espais de renom com el Teatro Colón o el Pequeño Teatro Gran Vía. Rodríguez oferirà un monòleg sobre el turisme, els viatges a l'extranger i els avantatges de quedar-se a casa.
L'aforament és limitat i cal confirmar l'assistència, de manera gratuïta, al web entrades.montornes.cat. Les reserves romandran obertes fins a una hora abans de l'inici de l'activitat i a partir d'aquell moment, si hi ha places disponibles, estaran a disposició de la ciutadania al mateix punt d'accés de l'acte.
La proposta forma part de la programació de la Festa Major 2020.
Obertura de portes a les 17.30 h.
Les entrades en línia per a aquest esdeveniment estan exhaurides. Per aconseguir entrades físiques podeu contactar amb el Casal de Cultura i demanar cita prèvia trucant al 659897166 o al 935721719 (dilluns i dimecres, de 10 a 14 h, i dimarts i dijous, de 16 a 20 h), o bé enviant un missatge de WhatsApp al 659897166.
Podreu seguir l'espectacle en directe al canal de YouTube de l'Ajuntament.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.