CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d’habitatge municipal en règim de lloguer - Convocatòria 2025

Sol·licitud d’habitatge municipal en règim de lloguer - Convocatòria 2025

Descripció

S’ofereixen dos habitatges de lloguer destinat al col·lectiu de la població en general. Els dos disposen de 2 habitacions i estan situats en un 4t i en un 5è pis sense ascensor.

La sol·licitud estarà subjecta als terminis indicats a la convocatòria que podeu consultar en l’apartat “Documentació Complementària".

La unitat de convivència podrà ser de 2 a 4 persones.

Contracte de lloguer de 7 anys.

Preu de lloguer adaptat als ingressos de la unitat de convivència, que aniran des del 18% fins al 30% d’aquests ingressos.

En cas de dubte o consulta 

Les persones interessades que necessitin més informació es poden posar en contacte amb l’Àrea del Territori (Tel. 93 572 11 70, extensió 1).

Termini sol·licitud

Per a la present convocatòria, el termini va del 18 de febrer al 19 de març de 2025

Temps de resolució

Temps de resolució, segons terminis establerts a les bases i, en tot cas, inferior als sis mesos, a comptar des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Silenci administratiu negatiu.

Qui el pot demanar

Persones residents al municipi (antiguitat mínima de 4 anys continus o 4 anys discontinus en els darrers 7 anys).

Les Unitats de Convivència hauran de ser d’entre 2 i 4 persones.

Cal donar compliment als següents topalls d’ingressos bruts anuals pel que fa a la Unitat de Convivència que es presenti:

 

UC 2 membres

UC 3 membres

UC 4 membres

MÍNIMS

9.630,84 €

9.743,73 €

10.379,91 €

MÀXIMS

38.523,34 €

38.974,90 €

41.519,63 €

 

 

 

 

 

Cal estar inscrit/a al Registre de Sol·licitants d’Habitatge de Protecció Oficial amb la mateixa unitat de convivència. En cas que no es tingui la resolució favorable al moment de la inscripció, aquesta s’haurà de presentar com a màxim durant el termini que tenen els sol·licitants per atendre els requeriments sobre el contingut de les sol·licituds presentades.

A banda dels requisits de la convocatòria, caldrà ser coneixedor i donar compliment a tots els recollits al Reglament per a la cessió temporal d’habitatges mitjançant un contracte de lloguer i a les Bases generals reguladores per a les convocatòries d’adjudicació d’habitatges de titularitat municipal en règim de lloguer de l'Ajuntament de Montornès del Vallès

Preu de la tramitació

Gratuït

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Les sol·licituds es presentaran a través de la instància general adjuntant emplenats tots els formularis que trobareu a l'apartat "Documentació necessària".

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana Centre
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana Nord
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona